FANDOM

Powell

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

USCM

Rang:

Őrnagy

Halála ideje:

2194 májusa

Halála helye:

3. Base, dokk

Tengerészgyalogos őrnagy a Spears tábornok vezette 3. Bázison, ahol Spears helyettese. Csak önvédelemből lenne képes embert ölni, a seregbe is csak azért vonult be, mert eleget akart tenni hazája kötelességeinek. Mivel papnak tanult, tábori lelkész akart volna lenni, de ez nem történt meg.

Zendülés

2194 májusában, amikor a tábornok elmegy, hogy elkapjon néhány dezertőrt, Powell rábeszéli Wilks őrmestert (aki pár napja érkezett Billievel és Mitchel közlegénnyel a USS American fedélzetén, Powell anno a fogdában kihallgatta őket), hogy ölje meg az őrült Spearst, mert előbb utóbb mindenkit keltetőnek fog használni, ahogy több száz telepeset és katonát.

Wilks lázadást robbant ki és bár névleg Powell a felkelők vezére, mindenki tudja, hogy Wilks az igazi vezér. A lázadást a visszatérő Spears szakaszával és alienekkkel leveri, Powell nem kis félelmére.

Menekvés

Wilks, Billie és az őrnagy a dokkok felé menekül, itt Spears emberei sokkbotokkal leütik őket. Mitch segítségével kiszabadulnak (kikapcsolta a világítást, az éjellátót felvevő katonák elvakulnak, mikor újra bekapcsolja a világítást) és elindulnak a rakodás alatt álló űrhajók felé.

Útjukba három őr áll, kettőt Billienek sikerül elcsalnia (meztelenül eléjük áll és egyenesen Wilks karjaiba csalja őket), a harmadikat meg már könnyen leküdzik. Powell egy kis járművel megy a USS MacArthur hajóhoz, de itt egy katona az őrnagyra ismer. Wilks lelövi az őrt, ám az a halála előtt egy sorozattal szétlövi Powell fejét.

Galéria

Előfordulás