FANDOM

Egy kopasz fejű férfi Iron Bears tag. Társaival együtt ő is az LV-1201 planétára kerül a tábornokukkal, Vassili Rykovval együtt. A PMC-s egység elit erőt képvisel itt, kiegészítve a létszámban nagyobb, de képzettség terén rosszabb őröket.

Titkos bevetés

Ő azon kevesek egyike, akik ki lesznek választva a Zeta Sitenál levő ereklye megszerzésére 2230 szeptember 21-én. Dunya Popovot az APC-nél hagyja, hogy ha baj van, azonnal indulni tudjanak. Ez nem történik meg, hiszen Dunya kénytelen egy másik útvonalon visszatérni, habár Popov is ott van mikor a nő megérkezik, mégsem a férfi vezeti a járművet.

Váratlan támadás

Az ereklye meglett szerezve és már csak el kell adni a vevőnek, de az idegenek közbeszólnak és elárasztják a POD 5-öt. Az ereklyét egy predator megszerzi. Vassili Rykov Chekovot küldi két csapattal, hogy szerezzék vissza (de főként hogy intézzék el a ragadozót). Popovék lesznek a szerencsések, akik megszerzik az ereklyét, de az idegenek rájuk támadnak. Két harci android halálig védi őket, de Popov és a másik Iron Bears így sem éli túl. Ha nem is az idegenek, akkor a POD 5 lerobbantása végez velük.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás