Advertisement

Egy alaszkai vadrezervátum főfelügyelője, akinek egyik vadőre Bill Sloane. A vadőr magányosan él a hegyvidéki erdőben, egy hétre a civilizációtól. 2008 nyarán Pollack megengedi, hogy Mary Collins a rezervátumba menjen és felkeresse azt a helyet, ahol pár hónapja a medvék széttépték Paul Collinst, az öccsét. Valamiért a rádió nem működik, így Sloane nem értesül a váratlan látogatóról, akinek gondját kell viselnie az elkövetkező egy hétben és Pollack direkt kiköti, hogy legyne kedves a hölgyhöz. Dietz kiviszi a nőt a terepre, így immár a vadőr gondjaira van bízva.

Senki se sejthette, hogy a rezervátumot egy csapat vadorzó és földönkívüli vadászok lepik el és háborús zónává változtatják a helyet (emiatt nem működnek a rádiók). A vadászat végére semmi bizonyíték nem utal rá, hogy predatorok voltak itt, csupán egy füstölgő kráter és egy sztori, miszerint két vadorzó csapat esett egymásnak és ezért vannak fej nélküli orvvadászok és medvék a helyen. Sloane és Mary pedig nem fogják megmondani az igazat, hiszen őrültnek hinnék őket.

Előfordulás

Advertisement