FANDOM

Predator- Plasma Pistol

AvP2 és PH.

Egykezes predator lőfegyver, hasonló a váll-löveghez, de a célzást már a yautjának kell elvégeznie. Rengetegféle változata van külsőre, nagyon elterjedt fegyver. A beavatatlanok használhatják mikor első xenomorph vadászatukra mennek, de ezt inkább arra használják, hogy miután megvan első áldozatuk, legyen valami fegyver, amivel hatásosabban lehet küzdeni ha a túlerő megtámadná őket.

Lásd még:

Energia pisztoly

AvP99pistol

AvP 1999

Az Aliens versus Predator egy újabb pisztolyt tartalmaz, ami nem plazmát, hanem különös üvegszerű lövedéket lő, ami ugyanannyi energiát fogyaszt mint egy váll-löveg lövés, ám a pisztoly lövedéke nem plazma, hanem energia. Hatótávja kicsi, egy ívet tesz meg, majd a földre hull, nagy tömegek ellen hatásos, mert halálra sokkolja a célpontokat. Xenomorphok esetében elég egyetlen lövés és a lény azonnal meghal, emberek esetében is elég egy, de ők nem halnak meg azonnal, hanem még pár másodpercig állva maradnak, habár harcképtelenek, legfeljebb két lövés kell egy emberbe ha távolról lő rá a predator. Másodlagos tüzelése nincs.

Galéria

Előfordulás