FANDOM

Egy holotechnikus, aki nagyon érti a szakmáját. 2192-ben Salvajenek segít amolyan mellékállásban az adásait szerte a világon sugározni, hogy csatlakozzanak hozzá. Pindart nem érdekli a vallási fanatikus, csak azért segít neki, mert jól megfizetik (némileg tart is tőle, mert Salvaje fenyegeti is, hogy megöli ha szabotálná a terveit). Pndar bár nem vallásos, de tudja jól, hogy egy próféta nem úgy néz ki mint Salvaje és a messiás se néz ki úgy, mintha egy pokol teremtette óriás humanoid kitinpáncélos rémálom lenne.

Forrósodik a helyzet

Hónapokig sugározza az adásokat, amire a kormány felfigyel, mivel Salvaje a híveit arra buzdítja, hogy legyenek önkéntes humán inkubátorok az alienek számára. Pindar nyomozgatni kezd főnöke után és rájön, hogy készül valami nagy dologra. A hírszerzés emberei egy alkalommal kikérdezik Pindart, de a technikus nem árul el semmit.

Lecsukva

Hamarosan a belső elhárítás emberei elkapják Pindart és vallatni kezdik (beadnak neki egy szérumot, ami ellen Pindar nem tehet semmit, mert egy ágy erőtere lefogja). A technikus mindent elmond, azt is, hogy mikre jött rá a magán kutakodása során (betört Salvaje gépébe). További sorsa ismeretlen, talán a Földön zajló alien háborúban pusztul el.

Előfordulás