FANDOM

Ricenagy

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

[*[US Army]]

Foglalkozás:

Biztonsági őr

Katona, aki harcol a Föld visszaszerzésénél és háromszor jár az alienek szülőbolygóján egy elit egységgel. Kétszer több ideig katonáskodik mint amennyit kellett volna. Amikor zajlik a Tisztítótűz akció az alienek szülőbolygóján, Rice szembekerül egy warriorral, amit később Blue néven fog hívni. A harcban súlyos sebeket szerez, amit túlél, viszont le kell szerelnie. Nyomozótiszt lesz a manhattani rendőrségben. Négy évet szolgál, de megunja a szuperpempő elleni eredménytelen harcot. 2218-ban kerül a MedTechez biztonságiként (itt majd ő lesz a vezér).

Megfelelő állás

Mivel az alienekkel nagy tapasztalata van, ezért a cégnek sok pénzt tud bezsebelni az általa kifejlesztett hevederekkel, amik kordában tudják tartani a kifejlett xenokat, illetve a surgealyn módosított változata is az ő fejéből pattan ki (ez már alieneket is képes kiütni). Ricehoz köthető, hogy rájön hogyan lehet az alieneket kopóként alkalmazni.

Eredménytelen kutatás

2223-ban a szentestét követő nap első óráiban ismeretlen emberek behatolnak a MedTechbe és ellopnak egy tojást. Rice és két társa (Eddie McGarrity és Ricardo Morez) van ekkor ügyeletben és ők veszik észre először a meghalt nindzsákat és alieneket. A nindzsák kilétét nem tudják kideríteni. Újév éjszakáján, pontban éjfélkor Rice a két társával és Blueval (valahogy elfogták a xenok bolygóján és a MedTechez került) elkezdik megkeresni a tojást, használva Blue képességét, hogy érzi bolya feromon szagát. Két órán át mennek, ám a Forty-sixth Streeten a xeno elszabadul és megöl egy pempő dílert és egy fogyasztót mielőtt elfognák.

Presley Hall

Legközelebb pár hét múlva indulnak újra keresésre, eredménnyel. A Presley Hallban találják meg a tojásból már kikelt alient, ami az előadó teremben gyilkolja a közönséget. Rice társai ugyan lőnek, de nem tesznek kárt a célpontban és csak újabb hullákat halmoznak. Rice egy gránátvetővel darabokra robbantja az alient és a munka befejezésével visszamennek az épület azon részébe, ahol Bluet hagyták elkábítva két őrrel együtt (az őröket rávették, hogy engedjék be őket, aztán Rice kiütötte őket). Mire odaérnek, már három nindzsa és egy tudós van ott. Hiába figyelmezteti a nindzsákat hogyha közelebb jönnek tüzet nyitnak. Rice és társai tudják jól, hogy a kard közelharcban jobb mint a puska, ezért tüzet nyitnak a közeledő három férfira. Rice a tudóst csupán figyelmezteti, hogyha még egyszer ilyen előfordul, akkor rossz vége lesz a dolognak.

Rice később az egyik munkatársát randira hívja és valószínű, hogy össze is házasodik Tobi Roenickkel (a nyomozás alatt kért randit, ekkor volt bátorsága elhívni őt).

Felszerelés

  • Sisak és páncél
  • Gránátvető

Galéria

Előfordulás