FANDOM

Egy egyszerű tengerészgyalogos közlegény, aki a Földön reked egy félresikerült akció után. Merő kíváncsiságból egy Bionational Corporation épületbe hatol be két társával (Sylvia és Tom), hogy megtudják: a cégnek mi köze volt a xenokhoz.

Vesszőfutás

Az épületben egy hullát találnak (meg egy halott idegent) és egy időzítőt, ami egy nukleáris bombát fog berobbantani és elpusztít mindent 100 mérföldes körzetben. 53 percük van eltűnni innen. A xenok rájuk támadnak, Sandberg egyet kiiktat hátrálás közben. Az APC-vel mentek volna a Dropshiphez, de 12 ex tengerészgyalogos kilövi a csapatszállítót és kirabolnák őket (Sandberg hiába szólna nekik a bombáról, jutalma egy arcon rúgás), a xenok megjelennek és gyilkolni kezdenek.

A három katona kihasználja a káoszt és a csatornába menekül (Sandberg újabb lényt lő le). Lent egy királynő és 15 tojás fogadja őket, de csak kis ideig hátráltatják a katonákat, akik végeznek a kisebb fészekkel. A kifejlett alienek felocsúdnak és rábukkannak a menekülőkre, akik kimásznak a csatornából (Sandberg még egy idegent leszed). Ugyan épségben érik el a hajójukat, de a Dropship totálkáros. Robertson, egy volt rendőr elmondja, hogy ő lőtte le a gépet, mert útonállók akarták elvinni. A tengerészgyalogosok elmondják, hogy egy bomba fog robbanni, a rendőr elmegy szólni az embereknek, hogy menjenek fedezékbe, de a katonáknak még felfedi, hogy van a közeli épület alján egy bunker, ahol talán túlélhetik a robbanást. A helyet azonban a xenok birtokolják és a bőrnyakúakat bekerítik. Sylvia egy robbanásban meghal, Tomot az idegenek ölik meg. Phill Sandberg három idegent visz magával, mielőtt a mellkasrobbantó megöli, aztán bekövetkezik a nukleáris robbanás.

Felszerelés

Előfordulás