Advertisement

Egy egyszerű tengerészgyalogos közlegény, aki a Földön reked két társával. A Föld elesett, az utolsó evakuációs hajók is elmentek, mentésre egyáltalán nem számíthatnak. Sylvia (akit Phill nem kicsit szeret) úgy dönt, hogy ideje megtudni, hogy az alienek hogyan is kerültek a Földre, tudomása szerint a Bionational Corporation valami szerepet játszott ebben, de nem biztos benne. Mivel mást úgy se tehetnek, Tom beleegyezik, hogy bemennek a Cég egy komplexumába megnézni mi is az igazság, Sandberg pedig velük tart, talán még több bogarat tud kinyírni, mielőtt fűbe harapna. Számára úgy is mindegy mi lesz, nem félti életét, mert már technikailag halott.

Verseny az idővel

Sylvia a mozgásérzékelővel jelet fog a kommunikációs központból, ám ott csak egy testet találnak. A férfi főbe lőtte magát, ő nem adhatta ki a jelet. Sylvia észleli, hogy a hátuk mögött egy warrior ereszkedett alá és készül Sandberget megölni. A nő ellöki bajtársát és három lövést ad le a Pulzár fegyveréből, ami elég a lény megöléséhez. Sandberg éppen megköszönné ezt, mikor Tom közli a rossz hírt: a Bionat embere hátrahagyott egy kellemetlen ajándékot. Halála előtt élesítette a nukleáris önmegsemmisítést, ami 53 perc múlva 100 mérföldes körzetben mindent eltöröl, ráadásul nem lehet leállítani.

A három katona sietve rohan az APC-hez, amivel majd elérhetik a bázisukat, egy rendőrkapitányságot (legalábbis a Háború előtt az volt), ahol felszállhatnak a Dropshipre. Sylvia két bogarat is kilapít, gyors tempóban haladnak, ám egy rakéta eltalálja a járművet, ami a falnak csapódik. Egy tucat tengerészgyalogos fog rájuk fegyvert, legalábbis egykor azok voltak, "nem létfontosságú" besorolással hátrahagyták őket a Földön meghalni. Azóta útonálló fosztogatókká vedlettek, akik mindent megtesznek a túlélésért. Tom figyelmeztetné őket, hogy egy atombomba fog robbanni, de amiért megmert nyikkanni, egy katonai bakancs vágódik az arcába. A martalócok parancsnoka kiadja a parancsot: megölni a foglyokat (mivel a lőszer érték, így a nyakukat törnék csak ki), ám ekkor szinte egy időben két katona is meghal. Az APC tetején és az ajtajánál lévő személyeket a Halál húzza fel éles farkára.

A pánik kitör, az útonállók próbálnak védekezni (legalább egy lényt kilőve), miközben a három bajtárs kereket old. A csatornarendszeren keresztül haladnak a bázis felé, csakhogy nincsenek egyedül. Sandberg gyorsan reagálva kilő egy xenot, majd tovább haladva rá kell jönniük, hogy a bestia barlangjába sétáltak. Egy királynő és nagyjából 15 tojásnyi fészke áll köztük és a menekülés között, miközben a kifejlett alienek is kezdenek megjelenni. A három katona iszonyú pusztítást visz végbe, elpusztítva a fészket és úrnőt egyaránt, ám a fekete áradat elől menekülniük kell. Sandberg utolsóként mászik fel a csatornanyíláson, még jókor fordul meg és kilő egy fekete lényt.

Esély

A rendőrségnél vannak, csakhogy a Dropship totálkáros állapotban van. Robertson, egy volt rendőr pedig pisztolyt fog a társaságra. A két fél gyorsan kimagyarázza magát, Robertson leteszi a fegyvert, hiszen nem egy újabb útonálló dezertőr bagázzsal van dolga (a Dropship ezért lett kilőve, mert ex bőrnyakúak próbálták elkötni). A rendőr hallva, hogy hamarosan atombomba robban, elsiet az általa felügyelt túlélőkhöz, akik nem messze bújtak meg. Még viszonzásul elmondja, hogy van egy földalatti bunker, ahol a katonák talán túlélhetik a robbanást.

A három bajtárs behatol az épületbe, ahol pár dezertőr teteme van, tévesen azt hiszik Robertson ölte meg őket, ám valójában az alienek voltak a tettesek. A hely csak nyüzsög tőlük, Sandberg majdnem elesik, egy lény ugrik rá és már meglékelné a fejét, mikor Sylvia kilövi a dögöt, megmentve társát, akire csodával határos módon egy csepp sav se került. Egymást fedezve hatolnak a bunker felé, ám egy kisebb fészek kerül eléjük, a zsilipajtó pedig nem reagál. Sylvia berobbantja a helyet, de egy alien ugrott rá, így nem tudott időben elfutni.

Tom és Phill magukra maradnak, a fekete áradat pedig körbeöleli őket. Az M41A és M56 szüntelenül tüzel, alieneket tépve szét. Tom mániákus kacaja abbamarad, egy xeno farkával átdöfi a férfi fejét. Phill érzi, hogy eljött az idő, ő már megtapasztalta milyen találkozni egy arctámadóval, "gyermeke" pedig most akar megszületni. Még van annyi lélekjelenléte, hogy időzítse az egyik bombáját, így utolsó tettével még magával viszi "gyermekét" és egy sor alient.

Felszerelés

Előfordulás

Advertisement