FANDOM

Cserzett bőrű, izmos férfi nagy fekete szemekkel. A Shady Ladyn eléri azt, hogy másodtiszt legyen. Ő Sukhon Dithakar első szeretője (a nő később kapitány lesz). A nővel együtt gyilkolják meg az akkori kapitányt és három emberét, az új kapitány Sukhon lesz.

A Faransii Five

2008 március 21-én a Faransii Five teherhajóra megy át 20 kalózzal és Sukhonnal, hogy megnézzék az előző csapattal mi történt, hiszen a rádióból csak harc zaja szűrődik át, de ennek már egy ideje vége. Pheakdai ér először át a teherhajóra és ledöbben, Sukhon löki arrébb. A kalózok mind megrettennek a látványon: 20 megölt ember testét látják.

Pheakdai elkezd parancsokat kiadni, hogy rendbe szedje a többieket. Később lemegy Sukhonhoz, aki nem mesze van az étkezőtől a halott húgával. Különös módon rádióhívás jön Suchintől, pedig nincs is nála a rádiója. Pheakdai fogadja az adást Sukhon tiltása ellenére is. A szerkezetből Suchin halála hallatszódig, hamarosan megérkezik a gyilkos: egy űrből jött veterán vadász.

Menekülés

AK-74-gyel sorozzák meg a lényt futás közben. Elfutnak két kalóz hullája mellett, akik pár perce még éltek. Pheakdai fegyvere beragad, Sukhon egy Coltot dob neki. Miközben a nő egy létrán mászik felfelé, addig a férfi próbálja visszatartani a yautját. Lead pár lövést, de utána egy plazma lövedék átüti a mellkasát.

Felszerelés

Előfordulás