FANDOM

A tengerészgyalogság egyik tizedese, aki az LV-426-on levő kolónián szolgál. A szőke hajú férfi Marvin Draper őrmester egyik haverja és mint ilyen, ő is bajos katonának számít.

Új felettes, új gondok

2179 június 10-én megérkezik az új felettes, Demian Brackett százados, aki nem habozik és egyből rendet tenne. Nem tetszik neki, hogy bevett szokás a telepesek mellé katonákat küldeni, ha kimennek a kolóniáról. Nem marad ideje elintézni ezt Al Simpsonnal, mert azonnal bevetésre kell mennie, Draper, Ankita Yousseff közlegény és a két Finch (Otto Finch és Curtis Finch) bajban vannak, a vihar miatt egy atmonál húzták meg magukat, ami robbanni készül, Curtis pedig sérült, így nem tudja megakadályozni a robbanást. A százados azonnal kivonul, magával viszi Julisa Paris hadnagyot, Aldo Crowley őrmestert, Chenovskit, Hauert, Nguyent, Stamovichot és Pettigrewet.

A mentőakció két halottal jár, a két Finch meghal (Curtis a sokkba és vérveszteségbe, míg Ottot Draper lőtte le, mert túszul ejtette Yousseff közlegényt). Bár a százados parancsba adja, hogy az ingatag létesítményből hozzák ki Otto testét, ám Draper és klikkje lelépnek, emiatt majd büntetésben részesülnek. Eszerint nem hagyhatják el a körletüket, ám ezt 10 nap múlva megszegik.

Idegen létformák

A 10 nap alatt a klikk rendszeresen tesztelte felettesük türelmét, késve jelentek meg, halkan beszélgettek Brackett előtt, illetve hangosan vitáztak egymás és a többiek között. Azonban a 10. napon elérték azt, hogy a százados megrója őket. A társaság részegen bement az állatfarmra, ahol Pettigrew gyerekkori szenvedélyének élt, a tehénborogatásnak. 12 óra múlva Brackett előtt állnak, ám a százados nem is nagyon a társaságot, hanem inkább Drapert rója meg, hiszen ő köztük az alfa vezér, rá néznek fel, őt kell tehát megingatnia. Az egész megrovás nem sokáig tart, mert a százados ideges lesz annak hallatán, hogy a Jorden család katonai kíséret nélkül a Weyland-Yutani által megadott koordinátákra ment ki.

A család rálel az űrutas hajóra és a benne lévő tojásokra. Anne Ridley Jorden segítségkérésére Brackett kivonul pár katonával, június 22-én térnek vissza, így kerül Russ Jorden, fején egy arctámadóval vissza a kolóniára. A százados Drapert bízza meg, hogy az űrutas hajóba senki sem mehet be. Ez nem jön össze, mert több telepes és katona hatol be, többük arctámadóval a fején kerül vissza a telepre. Nem ismert, hogy Pettigrew részt vett eme akcióban. 23-án megszületik az első alien, ezzel kezdetét veszi a rettegés ideje.

Kezdetben a telepesek egy része és a katonák befogni próbálták a kis lényt, ám ahogy megnő és gyilkolni kezd, ez megváltozik. Sorra születnek meg a mellkasrobbantók és tűnnek el, ahogy egyre több ember tűnik el örökre, vagy tűnik fel holtan. Végül más megoldás nem marad, a megmaradt tengerészgyalogosok jelentős része Simpson és dr. Hidalgo társaságában az 1-es számú atmoba mennek, hogy túlterheljék azt, elpusztítva a fészket. Mind tudják, hogy ez egy kétségbeesett terv, talán el sem fogják tudni érni a helyet.

Gond nélkül elérik az atmot, Pettigrew azt a feladatot kapja, hogy maradjon a liftek őrzésére, míg a többi egy tucat társa és Simpsonék tovább mennek (eredetileg Hidalgonak maradnia kellett volna, ám logikusan érvel azzal, hogy jobb egy tucat katona között lenni, mint egyetlen mellett). A tizedes nem marad sokáig egyedül, egy alient vesz észre, ami üldözőbe veszi, ám nem kapja el. A lény érdeklődését más kelti fel, mégpedig a fegyverek zajai. Mire a tizedes visszaérne a lifthez, ott már csak a százados van, a többiek vagy halottak, vagy Draper vezetésével a kolónia felé tartanak, hogy a Hidalgo által elmondott titkos űrhajót meglovasítsák.

Egy karrnyújtásnyira a céltól

A tizedes és százados időben száll be a liftbe, a xenok már lerohanták volna őket. A tizedes gépkarabélya beragad, úgy gondolja, hogy itt fognak meghalni, ám annak hallatán, hogy van egy űrhajó, máris jobb kedve lesz. Gyorsan elérik a telepet, ahol rálelnek a Paris-Yousseff párosra, mindössze ennyien maradtak a védőkből, a telepeseket a xenok lerohanták, ahogy Draperéket is. A négy katona közösen megy a telepesek utolsó védőállásához, a terv túlélőket keresni. 6 alient sikerül elpusztítani, de csak egy telepest, egy kislányt sikerül magukkal vinniük, mert a folyosón őrködő Pettigrew hallja, hogy még több idegen közeledik.

A tizedes vezeti a csapatot a hajó felé, hiszen tudja, hogy melyik ajtó mögött van a hozzá vezető folyosó. A bejárat mögött egy alien van, ami mellkason szekunderezi a tizedest, aki nem hagyja magát és majdnem sikerül megölnie támadóját, ám beáll a halál, a súlyos sérült xenot Paris öli le. A tizedes közel volt a megmeneküléshez, ehelyett június 26-ának délutánján meghalt.

Felszerelés

  • Páncél + sisak
  • Gépkarabély

Előfordulás