Advertisement

Petrovic alezredes a Cerberus szektorban lévő Frontier Mobile Base egyikén, az USCM 82 Doveren szolgál a 23. század első felében.

Henry[]

A bázison szolgál Joseph Henry hadnagy, aki jó katona, de egyben problémás is. Mikor a hadnagy szétveri Campomanes százados állkapcsát (bár a százados kiérdemelte), Petrovic kiáll Henry mellett. Emiatt majdnem megüti a bokáját, de sikerül kiharcolnia, hogy a hadnagy ne kerüljön azonnal leszerelésre.

Henrynek nem tetszik, hogy miféle latrinamelót osztottak rá: egy évig dekkolni egy nevesincs, építés alatt álló kommunikációs állomáson egy szakasz bajos katonával, akiket tutujgatni kell. Az alezredes torkolja le, hogy örüljön ennek, mert így legalább még egy évig szolgálhat, máskülönben Joseph befolyásos apja már rég hazavitette volna elkényeztetett fiát a Földre, ahol a civil szférában lesz kénytelen dolgozni.

Mielőtt a hadnagy és egysége a semmi közepére menne, előbb a USS Melville fedélzetén el kell vinniük Beliveaut és a többi Alphatech Hardware-est az Alphatech Sungun Facilityre. Senki sem gondolta volna, hogy a Melville katonái kénytelenek lesznek szembenézni a szektort fenyegető Bug-Men névre hallgató hibridekkel és alien hadukkal.

Galéria[]

Előfordulás[]

Advertisement