FANDOM

Thomas Chase szőke hajú öccse. 8 éves korában (Tommy ekkor 12 éves) anyjuk meghal, az apjuk pedig keményen inni kezd, ugyan még nem kezdi őket verni, de napirenden vannak a hangos kiabálások és szidalmak. A két gyerek számára pokollá válik az élet, Thomas reggelente próbálja nyugtatni a síró öccsét (jómaga csak este ont könnyeket, mikor senki se hallja, bár pár hét alatt leszokik erről). A két fiú idővel férfivá érik és míg Thomas mintapolgár lesz, addig öccse belemerül az alvilágba és majd magával rántja bátyját.

Bajos fiatalkor

Peter mintha vonzaná a bajt, mindig pszichotikus barátnőket fog ki, kényes és illegális helyzetek sora követi egymást és olyan barátok, akik baj esetén magára hagyják. Akármilyen rossz is a helyzet, Pete mindig kimászott belőle és bár mindig megfogadta, hogy jó útra tér és nem fog a bátyja terhére lenni, mégis csak egyre lejjebb és lejjebb kerül. Aztán megismerkedik egy lánnyal, aki bemutatja egypár nehézsúlyú fickónak, akik bűntársat kerestek. Pete idővel elhagyja a barátnőjét (vagy fordítva), de a komolyabb bűnözés megmarad, végre nem kispályás, hanem igazi nagy összegeket akaszthat le. A drogfutárkodásból elégé meggazdagszik és több haverja lesz, mint valaha. Bekerül Adrian Msomi látóterébe, csakhogy Pete szerencsecsillagja leáldozik, a balszerencse megint veri és mire észbe kapna, a "barátai" elárulják. Egy rakomány folyékony plethiumot kellene leszállítani Msomi embereinek, de az anyag nem jut el odáig. Msomi nem veszi a fejét, ha bevállal egy melót: embereket és drogot kéne vinni a Fantasy nevű bolygóra.

Pete már hallott a helyről, egy fehérgalléros, tudósféle alacsony fickó (aki nehézsúlyó kémiai mérnök volt, majd rászokott az MX7-re), Wick mondta még el, hogy mi megy a Fantasyn: többek között a bűnvezér ellenségeit itt zabáltatják fel a házőrzőként tartott alienekkel.

Érkezés

Pete talál valakit aki kitudná húzni a bajból, mint mindig: a bátyját. Tommy bevállalja az egyszeri alkalmat, hogy pilótaként drogot és bűnözőket visz a bolygóra. Pete persze nem győz bocsánatot kérni bátyjától és ígérgetni, hogy ezúttal tényleg jó útra fog térni. Az útra elkíséri őket Moby és Lee (akiket Pete korábbról ismer). 11 hétig egy engedély nélküli automatizált szállítóhajó gyomrában vannak, pontosabban azon belül is egy regisztrálatlan ipari hajón. A kryoból egy keddi napon ébrednek, pontosan a Fantasy közelében. Pete számára rosszul esik látni, hogy bátyját Moby és Lee kóstolgatja, legszívesebben rájuk szólna, vagy megverné őket, de tudja jól, hogy erre képtelen és ezt is teszi: semmit. Miközben Tommy elvégzi a szállítóhajóból való kirepülést és a bolygóra való dokkolást (amit 10 percen belül kell megtennie, jóllehet 30 perc lenne a minimum, ráadásul hiába a robotpilóta, hiszen ha egy kis hibát vét, mindenki meghalhat), addig Pete a többi utassal (M-Cat, Yen, Allen, Ri és Simon társaságában van).

A landolás sikerrel zajlik. A dokkban négy ember fogadja őket: Trace Berdella igazgató (illetve nője, Deirdre Allison Weber, röviden Didi) meg két fegyveres Trog D. és Jessa. Trace körbevezeti az érkezőket, miközben elmondja miket kell tudni (mit csinálnak itt, hogyan üthetik el az időt, hogy milyen munkák vannak itt, mik a szabályok, stb.), a legnagyobb benyomást az emberekre az üvegfal mögött lévő alienek jelentik. Mindegyikük rémülten lép hátrébb, még ha az üvegfal elég vastag és a lények nem törhetik át (a telepen több ilyen megfigyelőhely van, hogy emlékeztessék az embereket, hogy hogyan járnak, ha nem követik a szabályokat).

Thomasnak nagyon nem tetszik, hogy az öccse a túra során máris összeismerkedik az örömlányként dolgozó Jessaval, Pete számára meg az nem tetszik, hogy bátyja ennyire lenézi az itt élő embereket, mintha mindenki maga az Antikrisztus lenne. Trace távozik ügyeket intézni, helyét Trog veszi át. Peter számára enyhén szólva tetszik a hely, próbál elvegyülni még ha ezzel kiváltja bátyja nemtetszését. Amíg Tommy a saját szobájába zárkózik be, addig Pete a helyiekkel van (hiába próbálta elhívni bátyját, az nem akar kijönni). Csakhogy a műveleti teremben újra találkoznak, ugyanis kezdődik a "show", ami nem más mint hogy két önként jelentkező egy kopott katonai tankelhárítóval átszáguld az alienek uralta felszínen egyenesen a tehenek karámjáig, hogy kieresszenek párat, ezzel gazdatestet adva a xenoknak. Persze mindeközben mindent élőben láthatnak a műveleti teremben, fogadások köttetnek, hogy hány alient gázolnak le, hányat égetnek el, hány alien jut el a karámig és így tovább.

Peter egy telt örömlány társaságában van, mikor Tommy belép és rákérdez mi a fene is fog majd megjelenni a monitoron. Pete amennyire tud válaszol, Thomas azonban nem érti, hogy miért is kell emberek életét kockáztatni ezért. Erre a választ a megjelenő Trace adja meg: akkor hol maradna a szórakozás? Különben is, ezzel formában tartják az embereket és némileg kordában tartják a xeno populációt. Trace kedvesen próbál a Chase testvérek bizalmába kerülni, a bűnöző mesél arról, hogy örül annak, hogy bevállalta a munkát, hiszen az előző pilóta az árulása miatt keltető lett, ugyan próbálták egy ideig automatizált gépekkel hozni a szállítmányokat, de az elég kockázatos, a leendő új pilóta meg még a Földön van képzésen.

Trace távozik, felkonferálja a mai két jelentkezőt: John "Mighty" Mitchellt és Leslie Raifet, akik némileg felöntöttek a garatra. Thomast feldühíti, hogy Peter mennyire laza, mintha mindig is ezek között a bűnözők körében lett volna. A Chase testvérek veszekedni kezdenek, de Tommy végül bocsánatot kér (egyszerűen nem tudja kifejezni, hogy egyszerre szereti és gyűlöli öccsét).

A monitorokon láthatóvá válik a "show". A tankelhárító megindul (a zsilipnél szétégetve négy alient), két alient elgázolnak, illetve a tehenek karámjánál még párat elégetnek (a járműre kapaszkodó lényektől könnyen megszabadulnak, lévén a tankelhárítóba sokkoló van beépítve, ami leveti magáról a lényeket). Thomas nem bírja ezt nézni, inkább a bárpulthoz megy. A teremben hamarosan csend lesz úrrá, mert a két férfi hibázott. Ugyan elérték a karámot, ahol biztonságban kellett volna lenniük, de három alien is velük tartott. Kettőt még kitudtak lőni, de a harmadik meglepi őket, Leslie véletlenül lelövi társát és ugyan végezni tud az idegennel, de addigra Raif maga is a túlvilágra kerül.

Nézőből résztvevő

A csendet Frank Cole hangja töri meg, miszerint ő nyerte a fogadást. "Jutalma", hogy Trace őt küldi ki most ki, illetve pár önkéntest. Moby lenne az egyik kiszemelt, de ivott, ugyan menne, de Trace inkább a józan Leet választja ki, illetve Petert. Thomas próbálja kimenteni öccsét, mondván részeg, majd ő megy helyette. Csak annyit ér el, hogy Trace mindkét Chaset kiküldi majd a "röppencssel". A négy "önkéntes" beöltözik és beszállnak a Lee vezette fél helikopter-lebegőbe. A feladat adott: elröppennek a karámhoz, néhány tehenet kieresztenek, majd a Chase páros beül az automata tankelhárítóba és gond letudva. Chasék (egy-egy Glock puskát szorongatnak) félnek, Thomas próbálja ezt palástolni míg Peternek koncentrálnia kell nehogy összeessen, Cole (sörétes) irtózatosan haragos, amiért az utolsó itt töltött napján kiküldik, Lee pedig teljesen nyugodt. Felszállnak a géppel, Lee szándékosan eléget pár idegent (Pete torka mindannyiszor összeszorul, valahányszor egy alien feléjük ugrik), majd biztonságosan landolnak a karámban.

A landolást követően felveszik a lélegeztető maszkot, mert csak a marháknál van levegő, továbbá a hideg még a védőruhán is keresztülhatol, a félhomály pedig horrorisztikussá teszi a helyet. Ugyan alienek nincsenek bent, de így is elég vérfagyasztó a hely, főleg, hogy idáig hallatszódig a zsilipajtót csapkodó alienek zajai.

Lee elvégzi az "etetést", semmi komplikáció nem adódik. Peter ekkor elégeli meg, hogy Lee (illetve Cole is) megalázzák és semmibe se nézik őket. Lee válasza nem késik, a falhoz passzírozza a szájhőst, akinek segítségére Thomas sietne, de Cole elállja az útját. Lee távozik a röppenccsel, némileg ráhat Cole egójára, hogy menjen a Chase párral a tankelhárítóval.

Frank manuálisan vezeti vissza a járművet, nem kis szórakozást adva neki az, hogy pár bogorat kilapíthat, nem úgy a két Chase, akik rettegéssel telve kuporognak a járműben. Visszaérve a telep zsilipjéhez, három alien is bejut, vagyis azokat lőfegyverekkel kell kinyírniuk. Cole nem traktálja őket semmiféle tervvel, mert ő élni fog, a két kolonc meg hulla lesz. Thomas felhozza, ha nem működnek együtt, akkor talán mind meghalnak, szóval egy egyszerű terv körvonalazódik: Cole az egyik oldalt, míg a Chase tesók a másik oldalt fedezik. Míg a bűnöző saját maga végez két idegennel, addig Pete rémülten hasztalanul lövi a harmadikat, ami egyszerűen nem akar kimúlni. Thomas időben lép közbe és halálos lövést ad le.

Beilleszkedés

A felszerelések leadása után a trió visszatér a műveleti terembe, ahol hősökként ünnepelik őket. Trace tesz pár bejelentést (a hősöknek ma minden ingyenes, továbbá a gyász miatt a létfontosságú munkát végzők ma mind szabadok, jómaga pedig pihenni tér, helyettese, Mac Simpson addig a főnök). Thomas marad egy ideig, úgy tesz, mintha a monitort nézné, majd négyszemközt beszél öccsével, aki úgy tesz, mintha itt mindenki a barátja lenne. Thomas számára ez felháborító, hiszen ezek a "barátok" nem próbálták megvédeni, sőt fogadásokat kötöttek mikor döglik meg kint. Haraggal válnak el.

Peter jó kapcsolatba kerül, M-Cat, Taryn (akinek formás teste vonzza Pete tekintetét) és Lyle sztorikat mesélnek, szóba kerülnek az alienek is, majd belép Didi és kinézi magának Petert, akit elhív. Taryn hiába próbálja lebeszélni a felhevült és részeg férfit, az távozik a nő után.