FANDOM

Röviden PDT. Általában beültetett jeladó (ez többnyire a telepeseknél van), ami akár 30 km távolságból is képes jelezni az embert. A CMC-ben is rendszeresítve van, de ott mutatja a viselője életjeleit is, így bármikor lehet tudni, hogy halott-e vagy nem, az M10 sisakon kap helyet. Továbbá olyan céges fegyveresek is kapnak, akik potenciálisan veszélyben lehetnek. Katona, vagy céges, gyakori, hogy a karjukon hordják a jeladót, amit ha nem muszáj, nem aktiválnak (nehogy behatárolják őket), csak akkor, mikor megsérülnek, vagy eltévednek (így abban reménykedve, hátha a bajtársaik, vagy az ellenség talál rájuk és látják el sebeiket). A PDT-ket a Weyland-Yutani állítja elő, de kétféle változat létezik: az egyik akkor is mutatja az ember helyzetét ha meghalt, míg a másik változat (az újabb) nem mutatja a halál esetén. A szerkezet részben a test által gerjesztett elektromos energiából "táplálkozik". A Position Tracker segítségével lehet a PDT-k jelét fogni, megkönnyítve a mentőegységek, vagy biztonságiak dolgát.

Előfordulás

  • Ahol az M10 sisak is szerepel.