FANDOM

Amerikai katona, aki 2007-ben Boyd hadnagy osztagába kerül. Feladatuk egy biztonságosnak ítélt terepen járőrözni, mégis, késő délután egy feldúlt iraki faluba érnek, ahol mindenki halott. A 10 fős társaság csak azért nem hagyja el a helyet, mert az M113-as lánctalpát valami "skorpió" savas vére szétmarta.

Harc

Az éjszaka folyamán Payday és Shake beszélgetnek (hiszen jó barátok), amikor leül közéjük Martin csevegni. A srác nem katona, csak a kapcsolatai miatt került ide, hogy majd írjon a háborúról. Boyd hadnagy feltűnése rövidre fogja a társalgást és mindenkit elküld a dolgára.

Később az őrök felől lövés hallatszódik. Boyd az APC lövegéhez küldi Hootert, a fedezésére pedig Shake elsőosztályú közlegényt. Mindkettejükkel egy ismeretlen orvlövész végez plazmafegyverrel. Shake fél lábát elvesztette, barátja szeme láttára vérzik el.

Korsik kimegy az APC-be húzni a halott, vagy vérveszteségtől ájult katonát. A hadnagy közben arra utasítja Whippet-et és Paydayt, hogy kapják oldalba a támadót. Payday nem akarja ezt megtenni, ezért Whippet kész egyedül is menni, ám ekkor hátulról valami végez vele. Gyilkosa egy óriási fekete lény, ami farkára szúrta a katonát. Martin fényképeket lő, míg a másik katona lőfegyverrel teszi ugyanezt. A lövedékek a tetembe fúródnak, vagy lepattannak a lényről.

A fal áttörik és egy másik szörny tűnik fel, egy páncélba öltözött humanoid. A vadász letapossa Paydayt, aki vagy meghal, vagy eszméletét veszti. A két űrlény harcát csak Martin éli túl, ugyanis a ragadozó egy plazmagránáttal felrobbantja a falut.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás