FANDOM

Patrick "Stainless" Steele 55 éves férfi (2179-ben) és tengerészgyalogos altábornagy. A tisztek tisztje, családja 5 generáción át szolgált a seregben.

Karrier

2148-ban a csoportjában a legkiemelkedőbb a Norwich Egyetemen és még ez évben főhadnaggyá léptetik elő. A 2. ezred 1. zászlóalj A századának 2. szakaszának a parancsnoka lesz. Harcol a Helene 215 bolygón levő lázadásban, ahol kiérdemli a Bíborszívet (bizonyára ekkor szerzi a bal szeménél a sebeket).

A Tientsin Hadjáratban századosként harcol a 14. MAU egységben, majd átirányítják Linna 349-re, ahol kétszer fordul majd meg. 2175-ben léptetik alezredessé és még kijelölik hadtestparancsokká a 9. ezred 2. zászlóaljánál. Emberei szeretik, mert Patrick soha nem kér olyat, amit saját maga ne tenne meg.

Idegenek ellen

2179-ben ő vezeti a USS Sephora embereit, mikor a USS Sulacora szállnak át. Buddy Whistler eléri, hogy Patrick képes legyen a Sulaco egyes rendszereit irányítani. A katonákat alienek támadják meg, amiket később megölnek, nagyjából. Az UPP LV-426-on levő telepét Patrick utasítására a katonák megsemmisítik (az adatok egy UPP nőtől vannak, akit Buddy fogott el, a katonába Patricknek kellett lelket önteni).

A Phobosra érve a tengerészgyalogosai felszámolják a xenokat. Feltételezhetően Patrick túléli a bevetést, mert ő nem vesz részt a harcokban és csak kommunikátoron keresztül irányítja az embereket (már amikor a kommunikáció nem szakad meg). Akárhogy is legyen, a Sephora legénysége súlyos veszteségeket szerzett, a túlélőket lecserélik egy nagyobb számú legénységre, aminek vezére Jeremy Cruz százados.

Galéria

Előfordulás