FANDOM

Massey

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Halála ideje:

2193

Halála helye:

Benedict

Szüleit 9 éves korában megöli. Az új Harwardon végez tanulmámyaival. Társasági jogból doktorál a Cornellen, majd a Mitsubishinél tanul. Bármelyik cég felvette volna, de Massey a tengerészgyalogságba lép be.

Katonai pályafutás

Ezüstcsillagot és négy Bíbor Szívet szerez az olajháborúkban. Egy békéltető osztag vezetője a Tansu felkelésben Wakahasin, ahol szintén szerez kitüntetéseket. Egy alkalommal majdnem megöli felettesét, mert nem volt hajlandó a tömegbe lőni, ahol feltételezhető ellenségek vannak. Massey leüti felettesét és kiadja a tűzparancsot, ami 85 ember halálához vezet (állítólag a felét Massey ölte meg). A hadbíróságot megússza, mert a Bionat lefizeti őket.

Céges verőember

Így lesz Masseyből a Bionat egyik embere, aki tökéletesen elvégzi munkáját (nem kívánt személyek likvidálása), nevéhez fűződik a Klíma Művek "meggyőzése", hogy olvadjanak be a Bionatba. A cég emberei gondoltak arra az esetre, hogyha ellenük fordulna, akkor legyen mivel megölni. Egy bombát ültetnek a fejébe, amit Massey titokban kiműttet (az orvos később a Marson egy híd tartószerkezeteként végzi), a bombát pedig egy nyílpuskával az őt követő céges ember fejébe lövi egy dzsungelben (így ha a cég nem kívánatosnak találja Masseyt, valójában másnak a feje robban fel). Valamikor később megházasodik és egy fiuk születik.

Újabb megbízás

6 év múlva (2192) a Bionat tudomást szerez arról, hogy a kormány egy expedíciót indít egy alienek uralta bolygóra, hogy mintapéldányt szerezzenek. A cégnek ugyan van már egy aliene, de nem akarják, hogy riválisuk legyen, ezért Masseyt bízzák meg, hogy likvidálja a kormány embereit, másodlagos feladata egy mintapéldányt visszahozni és adatok gyűjtése a bolygóról. Masseyhez a feladat kódolatlanul érkezik a gépjére, amit fia elolvas az anyjával. Massey hidegvérrel megöli feleségét és fiát (kitöri a nyakukat), hogy a küldetés titokban maradjon. A Bionat az esetet betöréses gyilkosságnak állítja be. Massey megkeresi a technikust és ipari szemétfeldolgozó konténerbe dobja (ezzel a hulla műtrágya lesz). Massey nem érez dühöt felesége megölése miatt, mindig is imádott ölni.

Tökéletes kivitelezés

Massey
A cég a K-014-es hajót és EXP-szériás androidokat bocsát neki a feladatra. Követi a kormány hajóját, ami egy évig utazik. Stephens ezredes titokban segít Masseynek elfoglalni a kormányhajót. Massey úgy dönt, hogy Stephens ezredes haszontalanná vált, ezért lelövi. A 33 tengerészgyalogost (akik szintetikusok, de erről Massey nem tud) és a hajó 9 főnyi legénységét a bolygó felszínére teszi le. Terve szerint a katonákat az alienek megfertőzik és utána az EXP androidok leszállnak és visszahozzák a fertőzötteket. Wilks őrmestert a hajón hagyja.

Problémák

A terve nem sikerül, ugyanis a repülő járműveken utazó androidokat a szárnyas lények megölik és a roncsok közül a katonák fegyverekkel még több androidot lőnek le. Különös módon a pszichopata férfi élvezi ezt, mert így legalább van valami kihívás is. A hajón titokban ott van még Billie, aki megakadályozza Masseyt abban, hogy megkínozza Wilkset (a katonák már túl nagy kárt okoztak, Wilkset rá akarja venni, hogy parancsoljon rájuk). Sikerül a nő kezéből kiütnie a fegyvert, de Wilks hátulról megrúgja és mire elővehetné pisztolyát, Billie felkapja karabélyát és vállon lövi Masseyt, aki egy M40 gránátot vesz elő, ám mielőtt élesíthetné, Billie lelövi.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás