Advertisement

A Benedict 9 fős legénységének egyik tagja, aki a hajóval együtt 2192-ben a Xenomorph Primera kerül, hogy a földi kormánynak alien mintapéldányt szerezzen. A majdnem egy évig tartó út végén a Bionational Corporation küldte Patrick Massey és EXP-Series androidjai elfoglalják a hajót. Massey a foglyokat (tengerészgyalogosokat és legénységi tagokat) egyaránt leküldi a bolygóra osztagokra szedve, hogy bemenjenek egy-egy fészekbe. Célja minél több fertőzött személyt kihozni, majd lefagyasztva a Földre vinni őket, csakhogy nem tudja, hogy a katonák mind androidok.

Szabadulás

Parks a Walters vezette egységbe kerül, akiket elfognak az idegenek. A parancsnok még tud egy segélykérést leadni, amire Mitchell Bueller és osztaga (az egyetlenek, akik fegyverhez tudtak jutni és felvenni a harcot a felettük köröző céges szintetikusokkal) odasiet, de már csak Parksot tudják kihozni, mindenki más menthetetlen.

A bőrnyakú androidok közül csak Mitch és Blake van már csak életben, a többiek elpusztultak a behatoláskor. Az alienek nem hagyják annyiban a menekülést és bár rendesen hullanak, de tovább üldözik a katonákat, akik kijutnak a fészekből. Az egyik lény sikeresen kettészakítja Buellert, akiért Blake rohan vissza, miközben a Benedict landolóegysége az automata gépágyújával lekaszálja a támadókat.

A landolóegység azonnal felszállna, amint mindenki beszállt, csakhogy az idegenek nemcsak rámásztak, de kárt tettek benne, így landolni kényszerülnek. A sérülést kikellene javítani, de arra nincs lehetőség, Billie, Wilks és a többiek felkészültek a halálra, így lépnek ki, de csak 50 frissen megölt xeno testét találják és egy űrzsokét, ami távozik, amint telepatikusan kommunikált Billievel.

Az emberek megjavítják a gépet és felszállnak, mielőtt a kryoba feküdnének, Wilks még atommal megszórja a bolygót. A Földre hazatérve kellemetlen dolgot tudnak meg: az Idegen-Föld Háború már kitört, sőt, az emberiség már az evakuáció végén van, a bolygó elesett. A Benedict az egyik utolsó katonai bázison landol, ahol Wilks összetűzésbe keveredik egy tábornokkal. Ez lövöldözésbe torkollik, ahol bár sikerült megölni a tábornokot és egy emberét, de ebbe belepusztul Blake és a Benedict is megsérül. Parks elfut, de mindezt a vesztére tette. A bázist egy masszív xeno áradat ostromolja, az evakuáció pedig lezajlik, hátrahagyva a bázist egy nukleáris holokausztnak, miközben Wilksék a USS American fedélzetén eltudnak még menekülni.

Előfordulás

Advertisement