Advertisement

Ázsiai férfi széles arccal és vöröses, bozontos hajjal, ami már kezd őszülni. A 2170-es években a Sullivan 9-en él, két barátja Jesse és Tim, akikkel a Berto vezette illegális erdei kocsmába, az Utolsó Esélybe mennek be inni. Parker este a szokásos sétáját teszi meg, mikor felordít. Két barátja kisiet, de már a földön találják, testére valami parazita lény tapadt. Megpróbálják leszedni róla, de a lény keményen odatapadt, ráadásul Parker felordít fájdalmában és vér fröccsen. Két társa beviszi a kocsmába, ahová két tengerészgyalogos, Cynthia Dietrich és Ricco Frost érkezik.

Amikor a két katona rájön, hogy nem lehet a külvilágnak üzenni, ráadásul kint nyüzsögnek ezek a rovarok, inkább megpróbálják felébreszteni az eszméletlen Parkert. Tequilát tesznek elé, hátha az erős szagtól felébred. Így is lesz, Parker összerezdül, szeme kinyílik (Tim meglepetésében véletlenül leönti). Jesse veregeti meg a vállát, a zavart Parker nem tudja hol van, mi történt és hiába akarna megszólalni, nem tud. Hevesen köhögni kezd, egyre erősebben, fizikai fájdalmai vannak, felkiált, miközben két barátja lefogja, nehogy kárt tegyen magában. Parker vért okád fel, aztán fekete folyadékot, amiben kis rovarok vannak és egyből az emberekre rontanak. Parker meghal, a testére tapadt rovarból szinte csak héj maradt, ahol Park testéhez ért, ott mindent lemart, szabályosan látszanak a csontok és belsőszervek, már ami maradt, úgy tűnik belülről zabálták fel. Később a kocsma berobban és földig ég, egyedül a két katona éli túl az éjszakát.

Előfordulás

Advertisement