FANDOM

A Borodino szektor egy értékes bolygója, amely az ICC űr határán van, ezért is kevésbé érvényesülnek itt a szabályok. Az atmoszféra kellemetlen, de lélegezhető, a gravitáció pedig majdnem olyan, mint a Földé. A felszín nagy része víz, a kevéske szárazföldön pedig 4 millió ember van összezsúfolva (a 2170-es évek végére). Emiatt zajlanak a munkálatok, hogy mesterségesen hozzanak létre újabb szárazföldi területeket.

Felfedezők vágya

A bolygó élővilága változatos, rengeteg olyan faj él itt, amit még nem is tanulmányoztak. Mivel a bolygó messze van a civilizációtól, így a cégek kutatócsapatai nem jönnek ide. Csupán olyan emberek jönnek ide, akik a munkájuk megszállottjai, esetleg a törvény/életük elől menekülnek, vagy dúl bennük a kalandvágy. Mivel a 2170-es évek végére ez a bolygó számít az ismert galaxis végének, ezért a cégek nem egy expedíciót indítanak az ismeretlen űrbe, ám hogy mit találnak, azt nem hozzák nyilvánosságra.

Drogparadicsom

Egyes emberek kihasználják, hogy Pandora a világ végén van, ezért olyan kutatásokat végezhetnek a titkos laborokban, amiket az ICC máskülönben nem is engedélyezne. Bár a végzett munka kérdéses, ám az eredmények nem, a genetika, biomechanika és kibernetika terén döbbenetesen jelentős áttörések születnek. Ezek mellett az őrült, vagy éppen géniusznak nevezhető kutatók a helyi élőlényekből képesek újfajta drogokat előállítani, az igazán hasznos és népszerű drogokat aztán az ICC-be csempészik be (ahogy a kibernetikában és társaiban elért áttöréseket is). Pandora részben a drogokról híres, hiszen itt nagyon könnyű szerezni, mert szinte mindenki használja (legyen az akár fájdalomcsillapító, antidepresszáns, stimuláló, stb.). A drogok jelentős része függőséget okoz, több veszélyes és úgy általában minden drog ellenőrizetlen, tehát kiszámíthatatlan mit okoz. Pandora sikátorai hemzsegnek azoktól az emberektől, akik a kísérleti drogok miatt tönkretették életüket.

Előfordulás