FANDOM

Primary Operations Complex (POC). Az LV-1201 bolygón levő egyik Weyland-Yutani telep (a legfontosabb, mert csak innen lehet üzeneteket küldeni), amit 2230-ban az alienek elfoglalnak.

A telepről

Több mint 1000 ember él itt az incidens előtt. Két leszálló hely van, amik elég nagyok, hogy nagydarab hajók is landolhassanak. A POC-ban vannak állatoknak fenntartott helyek, garázs a járműveknek, csatorna és víztisztító. A POD 5 pusztulása után néhány részt elkülönítenek az alienek kutatásához.

Alagutakkal van összekötve a POD-okkal, amik egy kanyon fölött vannak. A POD-okon folyik a bolygó élővilágának vizsgálata, alien kutatások, predator és space jockey ereklyék vizsgálata. A POD-okat az elvesztett négy megfigyelőállomás pótlására hozták létre, amiket a 2222-es év elején alienek pusztítanak el. Azóta ezek az építmények üresen állnak.

Bukás

A POC-ot az alienek gyorsan elfoglalják 2230 november 25-én. Az őrség nem tud hatásosan fellépni ellenük. Úgy gondolták, hogy urai a helyzetnek, hiszen nem ez az első alkalom, hogy egy xeno elszabadul. Viszont most egy yautja is vadászik a POC falain belül, egy alien legyőzi a vadászt, aki megsemmisíti magát. A robbanás egy hatalmas lyukat üt a POC falán, amin keresztül az idegenek beözönlenek. Bár a POC-ból küldenek segélykérő adást, Eisenberg ezt elvágja, segítséget pedig nem küld a POC-on maradtaknak, akiknek így már esélyük sincs a túlélésre. 2231 január 6-án a USS Verloc katonái senkit sem találnak élve a POC-on, ha meg igen, azok már fertőzöttek.

Galéria

Előfordulás