FANDOM

OWLF
1987-ben, nem sokkal a Val Verde dzsungelében lezajlott incidens után alakul. Egy nagyon titkos egység, aminek első vezetője Homer Phillips tábornok. A tábornok felett csak az USA elnöke parancsolhat (no meg ismeretlen számú nagy hatalmú ember), illetve az OWLF alá van osztva az FBI, ha kell. Az OWLF embereinek egy része jól képzett katona, másik részük ügynök, de mindenképpen ismerik a predatorokat, legalábbis amennyit kiderítenek róluk (Alan "Dutch" Schaefer többszöri kihallgatása sokat segít). Arzenáljukat a lőfegyvereken kívül még harci helikopterek is színesítik. Az amerikai költségvetésben csupán a "ezoterikus veszélyelhárítás" címszó utal rájuk. Az ügynökök mielőtt még kimennének a terepre, még át kell nézniük egy rakat jelentést és eldönteni melyik lehet igazi, hol vannak ténylegesen vadászok.

Első találkozás

Val Verde dzsungelét alaposan átkutatják, bár találnak néhány nem oda tartozó dolgot (mint egy eltűnt kutyáról szóló papírt, egyszóval amiket a Jungle Hunter összeszedett), illetve sok mindent megtudnak a predatorok ízléséről és szokásáról, de semmit sem találnak, amit elemezhetnek technológiai szempontból. Az egész keresés legnagyobb eredménye egy csillagtérkép találása. Különböző dokumentumok tanulmányozásával az OWLF képet alkot arról, hogy mióta is vadászhatnak a Földön a yautják (pár száz évre saccolják, valójában ennél régebb óta megy a vadászat).

1989 nyarán a légierő radarjain interferenciákat észlelnek, Phillips embereit hívják ki, hogy adjanak erre magyarázatot. Az OWLF tudja: több predator űrhajó érkezett, céljuk New York City. Az OWLF ekkor még azt az elvet vallja, hogy a yautjákat nem szabad megzavarni, gyilkoljanak csak és majd úgyis elmennek. Döntésük mögött a félelem áll, félnek, hogy ha feldühítik a predatorokat, akkor kiirtják az emberiséget. Az ügynökök lezárják a gyilkossági helyszíneket, nem engednek senkit a közelbe.

Schaefer nyomozó harcba száll a yautjákkal. Az OWLF próbálja őt és társát, Rasche nyomozót is elkapni. Schaefert Val Verde dzsungelében kapja el D Nine és a kivonási ponthoz viszi. Rasche is fogságba kerül, ő New York Cityben. A tábornokot egy dolog nyugtalanítja: Schaefer megölt egy predatort. Phillips a dzsungelbe küld egy helikoptert (két pilóta és négy ember), hogy szerezzék meg a hullát. Phillips terve, hogy a tetemet átadja a predatoroknak a béke zálogaként (előtte persze tanulmányoznák a technológiát). A terv nem jön be, az odaküldött embereket megölik a predatorok.

Fordul a kocka

Owlf4

Apacs helikopterek a városban.

Schaefert New Yorkba viszik (a tábornok személyesen ment érte és mentette meg egy kolumbiai fegyverestől), hogy átadják a predatoroknak. Ez nem sikerül, Schaefer egymaga leküzdi az OWLF embereit és másnap reggel már nyílt harcot folytat a predatorokkal (vele van a szintén megszökött Rasche).

Phillips belátja, hogy a predatorokkal tényleg fel kell venni a harcot. Katonáival csatlakozik be az utcán folyó harcba (rendőrök és bűnözők a yautják ellen), a harci helikopterek is úton vannak. A predatorok távoznak (vége a vadászszezonnak), semmit sem hagynak hátra felszerelésükből és hulláikból. Az esetet az OWLF repülőgép balesetnek állítja be, így tusolva el az ügyet.

Bevetésre várva

Owlf5

Lynch katonái a lőtéren.

A titkos szervezet élére a rég nyugállományozott Emory Mavis tábornok kerül. Phillipset félreállították, jobban mondva félreültették, adtak neki egy irodát, ahol készenlétben kell lennie, ha a telefonja csörög (hibáztatják, amiért nem szerzett semmiféle fegyvert vagy felszerelést a yautjáktól, ráadásul elég sok szemtanú volt a városi harcnál, természetesen nem mondják ezt a szemébe, nehogy mérgében kitálaljon a sajtónak). A hónapok telnek, a hívás nem érkezik, vagyis nem észleltek yautja aktivitást, pedig Smithers és a New Yorkban lévő csapat kutat incidensek után, ahogy a Pentagonnál is figyelik az űrből jövő elektronikus jelsugarakat, illetve Lynch százados alatt egy csapat elitkatonát képeznek a predatorok elleni harcra.

Mivel nem történik semmi, így a szervezet erejét másra fordítják, Smithersék terroristákat nevelnek a CIA számára, míg a százados emberei meg terrorelhárítókat képeznek. Mikor végre 1990 márciusában a yautják visszatérnek, az OWLF újra rááll a lényekre. Smithersék felhagynak a komputeres kémkedésekkel, Lynch alakulata pedig kész a harcra, jóllehet a kiképzés alatt semmit sem tanultak, ami felkészíthette volna őket erre (leszámítva, hogy bizonyos nyelveket taníttattak velük, ahol esetleg feltűnhetnek a predatorok), ráadásul túltengnek a magabiztosságtól. Kellett egy ember, aki segíthetne a fegyvereseknek a Szibériában lezajló akcióban, ez az ember Schaefer nyomozó.

Jég és Vér

Owlf2
A Szibériában lévő lezuhant predator hajó megszerzésére a fegyvereseket egy B-2-esből desszantolják, a 7 fő között ott van Phillips (kódnevén Jég és Vér) és Schaefer (őt Smithersék szervezték be erőszakkal - mivel magától nem jött volna - egy félresikerült rendőrakció során, aminek végén az ügynökök kivégezték az elfogott bűnözőket). A kommandó célja megszerezni az űrhajót, de ha nem sikerülne, akkor meg kell gátolniuk, hogy az oroszok kezébe kerüljön. Abban az esetben ha lebuknának, az amerikai kormány mentegetőzhet azzal, hogy az állítólagos orosz atombombákat jöttek felderíteni (a média tele van azzal, hogy Szibériában ruszki bombák vannak, valójában a sugárzást és hőt a lezuhant yautja hajó adta ki), illetve ha ez sem válna be, lehet azt hazudni, hogy Phillipsék magánakciót kezdeményeztek.

A bevetés balul sül el, a kiérkezett orosz katonák kétszer is fogságba ejtik őket (Aszjima egyik telepénél, amit korábban a yautják már betámadtak) és ugyan mindig sikerül kiszabadulniuk, de értékes időt vesztettek. Bár a fegyvereik csődöt mondtak a hidegben és a melegítő ruha sem bírja a harcot, csodával határos módon az amerikaiak nem veszítenek embert. Phillips ugyan kapcsolatot teremt Mavis tábornokkal, de lehangoló parancsot kap: NEM küzdhet oroszokkal vagy yautjákkal, azonnal tűnjenek el a helyszínről, mert az orosz kormány már tud az űrhajóról (háborúval fenyegetőznek, ha az amerikaiak szerzik meg a gépet) és az egyik katonai konvojuk a közelben van.

Owlf3
Homer engedelmeskedik a parancsnak, csak egy gond van, Schaefer. A nyomozó már jó ideje lelépett egy orosz hadnaggyal (Ligacseva), hogy megöljék a predatorokat, ami azért baj, mert ha sikerrel járnak, akkor az űrhajó orosz földön marad. Az amerikaiak időben érnek ki, a páros csak készült felrobbantani a gépet, amiben már csak egy vadász él. Percekre rá már az orosz konvoj is kiér, maguknak követelve a hajót, ami felszáll ugyan, de Ligacsevának hála az égben darabokra robban. A szibériai incidenst mindkét ország eltusolja, nem akarják, hogy kiderüljön: nemcsak űrlények jártak a Földön, de majdnem háború tört ki a két kormány között. A bevetés alatt az amerikaiak nem szereztek semmi predator technológiát, de legalább megakadályozták, hogy az oroszok megszerezzék a hajót.

Gunnison

2004 október 13-án Gunnison, Colorado városa támadás alá kerül. Az OWLF egyik embere Stevens a terepre vonul. Ugyan tudja, hogy a támadók földönkívüliek, csupán azt nem, hogy a gyilkosok nem predatorok, hanem idegenek. Másnap az ezredes atombombával elpusztítja a várost, elejét véve az idegen infesztációnak. Az OWLF számára jó hír, hogy egy csapat túlélőtől sikerült elkobozni egy yautja fegyvert. Stevens ezt a fegyver Ms. Yutani kezébe adja.

Ismert tagok

  • Perkins (Phillips szárnysegédje)
  • Wyatt segédpilóta (1989-ben Val Verdében hal meg)
  • Miller (Raschét vigyázta)
  • Smith (Raschét vigyázta)
  • Jones (Raschét vigyázta)
  • Lynch százados (katona)
  • Dobbs (katona)
  • Gennaro (katona)
  • Galan (katona)

Előfordulás