Advertisement

Osborne a Cerberus szektorban lévő Alphatech Sungun Facility egyik alkalmazottja, pontosabban a takarítók főnöke a 23. század első felében. Az állomás várja a USS Melville érkezését, ami az egyik nagykutyát, Beliveaut hozná, hogy ellenőrizze a helyet. A tengerészgyalogos hajó helyett a Laing névre hallgató, gép érkezik, aminek nem kellene itt lennie.

Munka

Chorhiani, a Sungun vezetője beengedi a hajót, mert máskülönben úgy se szabadulna meg tőle, jobb előbb túlesni rajta. Osborne és három embere vegyvédelmi ruhába öltözve megy át a Laingra, hogy kipakolják az esetleges vegyi hulladékokat. Csakhogy a hajó belsejében köd, sötétség és valami furcsa nyálka fogadja őket, a legénységnek nyoma sincs. Az organikusnak tűnő falak talán valami furcsa sugárzástól lehetnek. Elküldik Carollet, hogy keresse meg az energiatelepet, hogy visszaálljon a világítás. A fény felfedi a több tucat alient, amik azonnal lecsapnak a takarítókra. A Sungun többi dolgozója se jár jobban, a szerencsésebbek azok, akiket széttépnek, másokra rosszabb sors vár a Bug-Men képében.

Galéria

Előfordulás

Advertisement