Advertisement

A Marine Space Force Naprendszerben állomásozó erők főparancsnoksága. Az 1. Gyarmati Tengerészgyalogos Hadosztály, 1. Tengerészgyalogos Légtér Szárny és 1. Tengerészgyalogos Dandár egyes elemei itt vannak elszállásolva.

Történelem

2179 júniusában Demian Brackett százados az Acheronról küld üzenetet feljebbvalóinak. Azt akarja tudni, hogy a helyi tengerészgyalogos helyőrség feladata mi is. Ugyanis a kolóniát kell őrizniük, de a helyi szokás szerint a katonák kísérőként a telepesekkel tartanak a felderítések során, ami nem lenne a dolguk. A Helene 215-ön lévő parancsnokság megerősíti Brackett igazát, miszerint valóban csak a kolóniát kell őrizniük. Csakhogy 2 órára rá a Gateway parancsokság megerősítésével az O'Niell Állomás felülírja ezt, eszerint a katonák kérdés nélkül a Weyland-Yutani képviselőjének rendelődjenek alá. Dr. Bartholomew Reese számít ennek, aki sokkal inkább xenomorf mintapéldányokat vagy adatokat gyűjt, mintsem a telepeseket védelmezze. Ugyanis az üzenetek egy kritikus időszakban futnak be, mikor egy alien infesztáció tört ki, ami elpusztítja a kolónián élőket.

Ehhez a katasztrófához kapcsolódik az, hogy a USS Sulaco katonái indulnak kivizsgálni miért némult el a hely. A Sulaco többet nem jelentkezik, augusztus 12-én az O'Niell Állomáson érzékelik a sodródó hadihajót. A USS Sephora lesz menesztve, hogy szálljanak át a Sulacora és derítsék ki mi történik.

Előfordulás

Advertisement