FANDOM

Nylandnagy

Faj:

Ember

Nem:

Munkahely:

USCM

Rang:

Őrmester

Halála ideje:

23. század első fele

Halála helye:

Alphatech Research Station

Őrmester az USCM-ben, a USS Melvillen szolgál utoljára. Joseph Henry hadnagy az egyetlen aki felette áll, többször keverednek összetűzésbe, hogy mit csináljanak bizonyos szituációkban de rendre Joseph javaslata lesz elfogadva.

Akcióban

A Melvillere áthelyezése után terv szerint a bajos katonákból álló szakasza majd egy évig fog szolgálni egy istenháta mögötti állomáson, előtte az Alphatech Sungun Facilityn kell lepakolni a veszélyes hulladékokat, meg kitenni az Alphatech embereit. Az állomás néma marad, az átküldött Alphatech őrökkel megszakad a kapcsolat.

Henry átviszi a katonákat, akiket kénytelen elverni, mert Nyland utasításait nem hajtották végre (beöltözni E.V.A. Suitba). Amint átmennek az állomásra, megszakad a kapcsolat a hajóval, ráadásul pár alien tetem bizonyítja, hogy nem valami műszaki hiba van a helyen. Nyland visszavitetné a szakaszt (nem harc képzettek és a felszerelés sem lenne elég a hely kipucolásához), ám Henry nem ezt teszi, ő túlélőket akar keresni, ráadásul két E.V.A. Suit ment már tönkre a lecsöpögő sav miatt, tehát keresni kellene két új Suitot.

A szakasz három részre oszlik, 5 fő marad a lépcsőházban őrködni, Henry pár emberrel a vezérlőterembe megy, míg Nylandék működő szkafandereket keresnek. Épségben lévő szkafander nincs, ellenben támadó idegenek igen, amik lecsapnak a lépcsőházban. A szakasz gyorsan újra egyesül és elkezdenek hátrálni egy biztonságos terem felé. Ugyan ez sikerül, de három ember meghal, illetve egy eltűnik. Henry két katonával és Dinkellel (egy túlélő) kimegy az űrbe, hogy a dokkban levő xenokat a zsilipen keresztül kirepítse a semmibe. A terv sikerül, a maradék ellenállást felszámolják, kiszabadítják Vormitagot (Alphatech őr) és elfognak egy Bug-Ment.

Nyland jó katonának bizonyult a harcban, nemcsak hogy bátran viselkedett, de még féltucat idegent is szétlőtt. Az akció után leordítja a nevetgélő katonákat, mert négy bajtárat vesztettek el, az őrmester amint távozik, a katonák már rajta röhögnek.

Bracken's World védelme

Bracken's Worldnél Nyland az Alphatech embereivel a főváros felé megy, miközben a többiek egy anomáliát mennek kivizsgálni. Nyland kezdi sokallni, hogy Henryék még nem jelentkeztek be, ezért a Dropsippel az utolsó ismert helyzetükhöz megy, még időben érkezik, hogy megmentse a katonákat a swimmerektől (hármat lelő, a többi elmenekül).

A főváros védelmében Nyland is részt vesz, a xenok már a város falain belülre jutottak, a helyzet kritikus, még ha egyetlen katona sem halt meg. A helyzetet Henry oldja meg, felgyújtva a moszatmezőt és menekülésre késztetve az idegeneket. A város lakói persze nem örülnek annak, hogy oda a termésük, ám ez mindegy is, mert a katonák távoznak, Henry amúgy sem akarta megvédeni a helyet, a polgármester beszélte rá az utolsó pillanatban. A harc után a katonákat mind orvosi kezelésbe veszik, ám titokban Henry utasításra mini bombákat oltanak be a nyakukba.

Újabb idegenek

Henry tudomására jut, hogy a szektor tengerészgyalogos főparancsnokságát a Bug-Men már bevette, ezért az űrállomás visszavételére készül. A gond az, hogy a Melville orbitális pályán darabokra robban, űrhajó nélkül meg necces az űrutazás. A szakasz a Dropshippel egy titkos Alphatech fegyverdepóhoz megy, a bolygótól egy napra levő bányásztelepre (Beliveau szólt a hely létezéséről).

A telepen David Sereda vezetésével a robotok sikeresen vették fel a küzdelmet az alienekkel. A katonák érkezésekkor Chen reflexből szétlő egy robotot, aminek Sereda annyira nem örül, hogy Nylandnak kell pisztolyt fognia rá, nehogy megölje Chent, a konfliktust Beliveau oldja meg. A robotok és katonák közösen veszik fel a harcot a támadó idegen hordákkal, ami ahhoz vezet, hogy a tengerészgyalogosok még időben feltudnak szállni a Dropshippel. Mivel a fegyverek már megvannak, már csak a hajót kell meglelni és irány az űr, ez gond nélkül sikerül is.

Önfeláldozás

A katonáknak a hadnagy elmondja, hogy egy Alphatech kutatóállomásra fognak menni és utána beveszik a Bug-Men által elfoglalt USCM szektorparancsnokságot. A katonáknak ez nem tetszik, de nincs más választásuk, mert még Bracken's Worldön beléjük injekcióztak egy olyan robbanószert, ami akkor robban, ha Henry meghal vagy túl távol vannak tőle.

A kutatóállomásra csak adatokat mennek letölteni, de utána alienek százai jelennek meg. A hajó, amivel érkeznek, elveszti energiáját. Nyland szándékosan lemarad a többiektől és megkeresi azt a helyet, ahonnan lekapcsolták az energiát. Ott egy Bug-Ment talál, akit lelő és visszatölti a hajó energiáját. A katonák hálásak ezért, mert így eltudnak menni. Henry elmondja, hogy őt hátrahagyják, mert kockázatos rá várni (Nyland ezt elfogadja, nem tiltakozik). Ahogy a hajó távolodik, a bombák, amik Nyland fejében vannak aktiválódnak és felrobbannak.

Felszerelés

  • Gépkarabély (kétféle)
  • Mesterlövészpuska
  • Pisztoly
  • Sisak + páncél

Galéria

Előfordulás