FANDOM

2014New York City Police Department
1845-ben alapul az USA első rendőrségeként, napjainkra pedig a legnagyobb létszámú rendőrségé vált (az USA területén).

Forró nyár

1989-re New York City a bandák harcainak színtere lesz. Főként a Lower East Side-tól keletebbre gyűlik meg a rendőrség baja a narkósokkal, bandákkal és dílerekkel. A forró nyár alatt predatorok érkeznek a városba és elkezdik a vadászatot. A rendőrségtől a gyilkossági ügyeket (lefejezett és megnyúzott hullák) az FBI átveszi (ami az OWLF-nek továbbít). Az FBI azonban a rendőrségre hagyja az olyan eseteket, ahol az áldozatoknak csak a feje tűnt el.

Rasche és Schaefer nyomozó, a bűnüldöző páros kutakodni kezd. Őket motiválja, hogy elkapják a West Twentieth Police Academy lőterén lezajlott, féltucat rendőr halálát követő gyilkost. Több nappal később a páros nyílt utcára viszi az emberiség és predatorok közti harcot. Egy tucat bűnözővel szövetségben indulnak a vadászok ellen, a kiérkező rendőrök a bandatagokat akarják lecsukni, de a megjelenő predatorok ezt megakadályozzák. A harcot az eleredő eső, az OWLF katonái és a vadászidény vége fejezi be. Négy predator meghal (őket a többi yautja elviszi), de a rendőrség is súlyos csapást szenvedett, több járőrautó és rendőr pusztul el, köztük McComb kapitány. A harcot az OWLF eltusolja, repülőgép balesetnek beállítva az egészet.

Schaefer eltűnése

1990 márciusában Schaefer négy rendőr társaságában egy olyan bevetésre megy, ami ha jól sül el, akkor sikerül elég bizonyítékot szerezni arra, hogy Babyt és bandáját drogterjesztés miatt sittre vágják. Schaefer civil ruhában, bedrótozva megy be az étkészleti boltba, hogy drogot szerezzen. Az akció balul sül el, a banda tudott a rendőrökről és pillanatok alatt megölik a teherautóban lehallgatást végző rendőröket. Schaefer saját képességeinek köszönhetően marad életben és teszi ártalmatlanná a boltban lévő két fegyverest. Az OWLF ügynökei ezután kábítják el és viszik el (természetesen kivégezve a bűnözőket). A kiérkező rendőrök csupán három halott bűnözőt és négy rendőrtársuk tetemét találják. Semmi jel nem árulkodik, hogy mi lett Schaeferrel, csupán annyit tudni, hogy fekete ruhás alakok jelentek meg az eltűnése pillanatában. A nyomozó hamar visszatér, mintha mi sem történt volna, nem beszél arról, hogy Szibériában volt yautjákkal küzdeni.

A 23. század

A Föld elesik 2193-ban, teljes visszavétele a 2210-es években megy végbe. A lepusztult New York újjáépül, bár sok csodálatos épületet húznak fel, ez csak látszat, a felszín alatt hatalmas a bűnözés. Az utcán rengeteg a pempőfüggő és a hajléktalan, ők egyre csak szaporodnak és nem fenyegeti őket a fagyhalál, mert 100 éve már fűtött járdák vannak. A közbiztonság minimális, aki eltűnik azt inkább a folyóban kell keresni, de gyorsan, mert a vegyszerek napok alatt szétbomlasztják a tetemeket. A rendőrség teljes erejét leköti a szuperpempővel kapcsolatos bűnesetek. Számos rendőr önként szerel le, mert hasztalanul küzd a bűnözés ellen. A helyzet rosszabb mint az 1980-as években.

Galéria

Előfordulás