FANDOM

Nyc

Napjainkban.

Az USA második legnagyobb városa, területe 789 km², ahol 8 453 558 fő él (2010-ben). Az Atlanti-óceán nyugati partján található.

Bandaháborúk kora

Az 1980-as évek végére a városban tevékenykedik a jamaikai banda, a szerb terroristák és a szomáliai fegyvercsempészek. Az ő ügyük 1989 nyarán elfajul, a harc után a rendőrség automatákat, gránátvetőket és egy páncéltörőt is elkoboznak. A másik nagy ellenséges tábor Lamb embereiből és Carr fegyvereseiből áll. Őket még a megerősödő kolumbiaiak is gyengítik (a Cosa Nostra és a Cali-Cartell). A rendőrségnek épp elég bajuk van a Lower East Side-tól keletebbre a narkósokkal, bandákkal és dílerekkel.

Vadászidény

1989 perzselő nyarán több predator érkezik a városba vadászni. Az OWLF emberei észlelik a radaron levő anomáliákat, ezért óvintézkedéseket tesznek. Ez abban merül ki, hogy hagyják a predatorokat vadászni, az összecsapások helyére meg kimennek és vizsgálódnak, illetve mindenkit távol tartanak az ügyektől. Az USA elnöke és Homer Phillips tábornok is azon a véleményen van, hogy a predatorokat nem szabad ingerelni, mert bizonyára kiirtanák az emberiséget.

Rasche és Schaefer nyomozó ezt másképpen látja, szembeszegülnek az OWLF embereivel és Carr embereivel szövetkezve fényes nappal és nyílt utcán küzdenek meg a predatorokkal. A más belátásra tért tábornok is csatlakozik hozzájuk katonáival és harci helikoptereivel. A vadászidény ekkor ér véget, ezért a yautják elmennek, minden hullájukat elszállítva.

A yautják négy vadászt vesztenek, illetve még egyet Val Verde dzsungelében. Számos bandatagot sikerült leölniük pár rendőrrel együtt. Nyomokat nem hagytak maguk után, illetve a fő harc színhelyét a tábornok repülőgép balesetnek állítja be (az űrhajók természetesen álcázva voltak, ezért senki sem láthatta őket, csupán az tűnik fel az embereknek, hogy a TV adás a szokottnál is rosszabb).

Elnéptelenedés majd újjáépítés

2058-ra New York állam más államokkal együtt kilép az USA-ból, ez az elszakadás a United Americas megszületésétől kezdve megszűnik. Az Alien-Föld háborúban a várost is ellepik az idegenek, amiket csak több évvel később tudnak kiűzni. Furcsa módon jól jön az alienek pusztítása, mert legalább eltűntek a pusztulás szélén levő utak és metróvonalak. Az újjáépítés során több új épületet húznak fel (pl. az új Word Trade Center tornyok) de még 2213-ban is vannak romok, csak egy nagyszabású rekonstrukció keretében sikerül véghezvinni az újjáépítést. 2224-re Manhattanban a Synsound Corporation, a Grant Corporation és a MedTech tornyai szintén megtalálhatóak, eme három nagy cég fő tornyát itt rendezte be. A Central Parkot a MedTech teszi ismét biztonságossá, mert egyre veszélyesebb hellyé vált a bűnözők miatt. Természetesen a növények nem igaziak, olyan műnövények, amik az évszaknak megfelelően váltják a színüket.

Újabb alien

2224-ben a Presley Hallban egy elszabadult idegen hatalmas pusztítást végez, de a lényt sikerül megölni. A 71 halálos áldozatot követelő vérengzést azzal tusolja el a MedTech (mert ő tőlük lett ellopva a tojás), hogy a csatornákban tanyázó idegen populáció egyik tagjára fogják (pedig már rég meghalt az összes idegen, az emberek többsége mégis beveszi a sztorit). Kroschel polgármester az elhunytak hozzátartozóit egy közös Istentiszteletre hívja meg.

A mocsok fellegvára

A MedTech számos illegális helyet üzemeltet, az Anyakirálynő templomokba sok pempőfüggőt csábítanak be. Darcy Vance lesz az első női prédikátor. Az utcán rengeteg a pempőfüggő és a hajléktalan, ők egyre csak szaporodnak és nem fenyegeti őket a fagyhalál, mert 100 éve már fűtött járdák vannak. A közbiztonság minimális, aki eltűnik azt inkább a folyóban kell keresni, de gyorsan, mert a vegyszerek napok alatt szétbomlasztják a tetemeket. A rendőrség teljes erejét lekötik a pempővel kapcsolatos bűnesetek.

Galéria

Előfordulás