Advertisement

New Way City rendőrsége, ami 1930 nyarán komoly bandaháborúba keveredik. A legmelegebb hőmérséklet, amit valaha mértek ekkor jött el, ezzel együtt pedig különös gyilkosságok zajlanak le, az áldozatokat megnyúzták és levágták a fejüket. A rendőrség tehetetlen, de nem is törődhetnek a nyomozás menetével, mert egy bandaháború tör ki a Broken-Face Finlay vezette Irish Mob és Bruno Borgia bandája között.

Bandaháború

Az NWPD nagy erőkkel vesz részt a harcokban, ahol Bruno embereinek segítenek, mivel a rendőrség vezetője, O'Brien Bruno társa (és személyes elszámolni valója van az írek fejével). Az eset Szent Iván éji mészárlásként vonul be az aktákba. Azonban a harcba New Way Ördöge (ahogy a gyilkosságok elkövetőjét nevezték) mind a két felet erősen meggyengíti. Az Ördög átharcolja magát az utcákon, miközben jelentős számú fegyverest öl meg, legyen az rendőr vagy bűnöző. A városi múzeumban a korrupt rendőrfőnök és Bruno is megismerkedik a gyilkos pengéivel.

Isabella Borgia a predator jobb szemébe lő, ezzel menekülésre kényszerítve őt, miközben felszerelése egy része ottmarad. Scarface a hajójához vezető úton megöli és megnyúzza Finlayt, majd pár perc múlva a várost romhalmazzá változtatja egy robbanás, ami a felrobbant yautja hajóból jött. A rendőrök nagy része elpusztul vagy eltűnik a robbanásban és csak kevesen élik túl, már ha egyáltalán vannak közöttük túlélők. A bandaháború alatt körülbelül 35 rendőr és a vezetőjük, O'Brien hal meg, zömüket Scarface ejti el.

Használt fegyverek

  • 12 kaliberes sörétes
  • Revolver

Galéria

Előfordulás

Advertisement