FANDOM

Élk

Vezető:

O'Brien

Megszűnés ideje:

1930 nyara

New Way City rendfenntartói. 1930-ban, amikor a legmelegebb hőmérsékletet van amit valaha mértek, különös gyilkosságok zajlanak le, az áldozatokat megnyúzták és levágták a fejüket. A rendőrség tehetetlen. Nem törődhetnek a nyomozás menetével, mert egy bandaháború tör ki a Broken-Face Finlay vezette Irish Mob és Bruno Borgia bandája között.

Bandaháború

Nagy erőkkel vesznek részt a harcokban, ahol Bruno embereinek segítenek, mivel a rendőrség vezetője, Police Chief O'Brien Bruno társa. Az eset Szent Iván éji mészárlásként vonul be az aktákba. Azonban a harcba New Way Ördöge (ahogy a gyilkosságok elkövetőjét nevezték) mind a két felet erősen meggyengíti. Átharcolja magát az utcákon, miközben jelentős számú fegyverest öl meg. A városi múzeumban megöli a korrupt rendőrfőnököt és Brunot is. Isabella Borgia a predator jobb szemébe lő, ezzel menekülésre kényszerítve őt, miközben felszerelése egy része ottmarad. Scarface a hajójához vezető úton megöli és megnyúzza Finlayt. Pár perc múlva a várost romhalmazzá változtatja egy robbanás, ami a felrobbant predator hajóból jött. A rendőrök nagy része meghal vagy eltűnik a robbanásban és csak kevesen élhették túl, ha egyáltalán voltak közöttük túlélők. A harcok kezdetétől a végéig körülbelül 35 rendőr és a vezető hal meg.

Használt fegyverek

  • 12 kaliberes sörétes
  • Revolver

Galéria

Előfordulás