FANDOM

Neo-pharm

A cég laborja Manhattan alatt (pontosabban a Grant Torony alatt).

A céget Daniel Grant vásárolja fel és hatalmas bevételt hoz neki. Előfordul, hogy a más üzletek veszteségeit a Neo-Pharm bevételeiből fedezi. Ez a kis cég teszi gazdaggá és híressé Grantet. Maga a cég székhelye a Grant Corporation Torony alatt van (Manhattan), itt találhatók az irodák és laborok, ahol tudósok használják fel az alienek tetemeit. Itt készül a Xeno-Zip is, a saválló Z-110 Savközömbösítő Harci Viselet (habár a ruházat csak nagyon korlátozott számban készül el). Zsoldosokat is bérelnek fel, hogy pempőt szerezzenek, de ahogy az alienek fogynak a Földön, úgy fogy a pempő is, sikerül ugyan szintetikusan előállítani, de az nem annyira jó, az anyakirálynő pempő is nagyon fogytán van.

Együtműködés a sereggel

Csak a xenok bolygóján található anyakirálynő pempő, de az oda vezető út, felszerelés, fegyveresek rengetegbe kerülne Grantnek, ezért először le is ordítja dr. Amos Begallit, pont ekkor kap egy hívást a tengerészgyalogságtól, hogy a Xeno-Zip kissé módosított változatát harci drogként használná. A tengerészgyalogság és Grant közös erőből küld ki egy csapatot a bolygóra anyakirálynő pempőért.

Xenozip

Xeno-Zip

A USS Razzia indul útnak, néhány részleget a Neo-Pharm tudósai foglalnak el. Titokban egy klónban nevelnek fel egy leendő királynőt, amit majd egy alien farmon használnának fel (így végtelen pempő forrás lenne), azonban egy MedTech szabotőr ezt meghiúsítja, a lény elpusztul.

A Xenomorph Primeon sikeresen megszerzik az anyakirálynő pempőt (elpusztítva a vörös sereget, az anyakirálynőt és jó pár ezer normál alient). 2500 gallonnyi anyakirálynő pempőt szereznek, ami 100 évre elég, csak Amos Begalli hal meg a Neo-Pharm emberei közül. Ha az egész akció elbukott volna és még Grant is meghal, akkor a MedTech által lefizetett főbb Neo-Pharm tudósok átmentek volna a MedTec-hez.

Előfordulás