FANDOM

A céget Daniel Grant vásárolja fel és hatalmas bevételt hoz neki, ez a kis cég teszi híressé és gazdaggá Grantet. Előfordul, hogy a más üzletek veszteségeit a Neo-Pharm bevételeiből fedezi a Cég.

Maga a vállalat székhelye a Grant Corporation Torony alatt van (Manhattan), itt találhatók az irodák és laborok, ahol tudósok használják fel az alienek tetemeit. Itt készül a Xeno-Zip is, a saválló Z-110 Savközömbösítő Harci Viselet (habár a ruházat csak nagyon korlátozott számban készül el).

A cég Zsoldosokat bérel fel, hogy pempőt szerezzenek, de ahogy az alienek fogynak a Földön, úgy fogy a pempő is. Sikerül ugyan szintetikusan előállítani, de az nem annyira jó, az anyakirálynő pempő is nagyon fogytán van.

Együttműködés a sereggel

Csak a xenok bolygóján található anyakirálynő pempő, de az odavezető út, felszerelés, fegyveresek rengetegbe kerülne Grantnek, ezért először Daniel leordítja dr. Amos Begallit (a terv pártfogóját). Pont ekkor kap egy hívást a tengerészgyalogságtól, miszerint a Xeno-Zip kissé módosított változatát harci drogként használható, amire igényt tartanának. Megvan a kereslet és kínálat kapcsolata: a tengerészgyalogság és Grant közös erőből küld ki egy csapatot a bolygóra anyakirálynő pempőért.

Xenozip

Xeno-Zip

A USS Razzia nevű hajó indul útnak, néhány részleget a Neo-Pharm tudósai foglalnak el. Titokban egy klónban nevelnek fel egy leendő királynőt, amit majd egy alien farmon használnának fel (így végtelen pempő forrás lenne), azonban egy MedTech szabotőr ezt meghiúsítja, a lény elpusztul.

A Xenomorph Primeon sikeresen megszerzik az anyakirálynő pempőt (elpusztítva a vörös sereget, az anyakirálynőt és jó pár ezer normál alient). 2500 gallonnyi anyakirálynő pempőt szereznek, ami 100 évre elég, csupán Amos Begalli esik el a Neo-Pharm emberei közül. A MedTech szabotőre holtan végzi, ugyan tudott kellemetlenséget okozni, de nem sikerül megölnie Danielt. Ha eme eset megtörtént volna, úgy a MedTech által lefizetett főbb Neo-Pharm tudósok azonnal gazdát cseréltek volna és immár a rivális cégnek dolgoznának. Nem ismert, hogy Grant végzett-e egyáltalán megtorlást az árulásra igazán fogékony tudósok körében.

Az alvilág kiiktatása

A 23. század közepe körül a Neo-Pharm még mindig a Grant Corp. legprofitálóbb befektetése. Csakhogy a Neo-Pharm riválist vél felfedezni az MX7 legfőbb terjesztőjében, Adrian Msomiban. Ha valahogy sikerülne komoly csapást mérni rá, akkor az MX7 ára ugrásszerűen felemelkedne, a fogyasztók pedig kénytelenek lennének leszokni (ami szinte kizárható), vagy áttérni a Neo-Pharm által receptre felírható szereire. Magyarán a Céget nem holmi humanitárius cél fűti, sokkal inkább a konkurencia kicsinálása, hogy a drogosok pénze a vállalat zsebébe vándoroljon.

Sikerül az MX7 labort behatárolni a Fantasia nevű bolygón. Egy kicsi (9 fős) különítményt szerelnek fel, amely bármelyik ország fegyveres szervét magasan leiskoláznák. A főként zsoldosokból álló alakulat célja elpusztítani a labort. A misszió majdnem kudarcba fullad, ugyanis a drogtanyát egy rivális bűnszervezet is kinézte magának, az ő megjelenésük gyökerestül befolyásolja az akciócsoport tervét. Bár ezek a bűnözők, illetve a telep is semlegesítve lesznek, de az akciócsoportból csak John Kaye tér vissza élve.

Előfordulás