FANDOM

Texasi származású férfi, aki gyermekkorában rengeteget vadászik. Belép a seregbe és az új-mexikói Cole Bázison szolgál közlegényként. Itt egy szintén vadászmúlttal rendelkező alakkal köt szoros barátságot, Ryan tizedessel. Azt tervezik, hogy majd az eltáv idején elmennek Texasba és Oregonba vadászni fogadásból, hogy kiderüljön hol a legjobb szenvedélyüknek hódolni.

Utolsó nap a seregben

1991 nyarán a bázis közelében egy UFO-t találnak, Enoch Nakai tizedes társát, Dietl közlegényt szolgálat közben megölik a légelhárítós tanknál. Coates őrmester Clowest és Ryant küldi ki megtalálni a testet. A páros estefelé ér a terepre, kezdetben még beszéltek, de idővel elhalkulnak, a nyomokat követve rálelnek a közlegény fellógatott, megnyúzott és lefejezett testére. Clowes kis híján sikítva rohant volna el, de összeszedi magát. Visszatérnének jelenteni, mikor egy láthatatlan alak hátulról felnyársalja a tizedest. Clowes felbukik, de van annyi lélekjelenléte, hogy M16-osával lőjön. Bár a lövések zömében a tizedes testét találják el, de pár éri a támadót is. A közlegény kigurul két plazmalövést is, de a harmadik eltalálja a hátán. Utolsó gondolatai akörül forognak, hogy őket levadászták. A két katona fellógatott és megnyúzott testére Redman őrmesterék lelnek rá.

Felszerelés

Előfordulás