FANDOM

Köpcös férfi rövid szemöldökkel és cinikus modorral. Az EN Tengerészeténél szolgál, megjárja Pakisztánt a Népi Jihad idején. Lahor ostrománál ismerkedik meg a későbbi Daryl Corgan kapitánnyal, többször megmentik egymás életét a harcokban. A háború után megismerkedik egy Julie Murteno nevű nővel, szakítanak, mert Nate nem készült fel a házasságra.

Az anomália

2058-ban a Hornbloweren főhadnagy, az ENBT azért küldi ki a hajót, hogy a Japetusz közelében levő anomáliát lefoglalja. Nate a Hornbloweren marad, ahol az itt maradtak felett parancsnokol amíg Daryl Corgan kapitány vissza nem jön (Corgan vállalja a felelősséget ahelyett, hogy a központtól kérne parancsot, ahogy azt Nate is akarja, bár neki ez is elég). Jim O'Neil a landolóegységgel visszatérne a hajóra, de Nate ezt megtiltja a számára.

A felfedezők három tagot hoznak vissza, arctámadóval a fejükön. Nate elmondja Harl Buxtonnak és John Changnek, hogy a kapitány nem gyáva alak (mesél nekik a katonai múltjáról) és hogy Daryl csak a legénységét akarja biztonságban tudni. Eli Reynolds zavarja meg őket, aki át akarna menni a Tojásra, persze a trió nem engedi és jól ki is nevetik.

Nate, Buxton és Dorea Rondell lángszórókkal megy át az anomáliára, hogy a tojásokat elpusztítsák, Buxtonon kívül a többiek jól leplezik a félelmüket. A pusztítás közben egy arctámadó ráugrik Nate sisakjára, a férfi egy gombbal kioldja a sisakot, amit Dorea arctámadóval rajta a tűzbe hajít. További gond nem jelentkezik, a tojások és arctámadók mind szénné égtek.

Idegenek

A legénység nagyobb része megint visszamegy az anomáliára, köztük van Nate is, de mivel időközben megszületnek a mellkasrobbantók a megfertőzött három férfiból, ezért abbamard a vizsgálódás és visszamennek a Hornblowerre megnézni mi is történt pontosan. Horus Collindale időközben elrabolja Julie Murtenot és az anomáliára viszi, hogy szedje ki belőle az alient. Collin Hesse és Nate megy utánuk, de elkéstek, már csak a két ember széttépett darabjait találják meg, Nate hatalmas dühöt kezd el érezni a xenok iránt.

Visszamennek a Hornblowerre, hogy segítsenek a két alien levadászásában, az első kísérlet során nem lelik meg őket, ám a következő próbálkozás során ez már sikerül. Nate abba a csapatba kerül, ami a jobboldali meghajtótermet vizsgálja át, megtalálják az egyik idegent, de az megszökik és megöli Joel Dinswoodot. A legénység visszatér a hídra, elküldik Harl Buxtont megjavítani a letapogatókat, vele tart védelemként John Chang és Dorea. Ők belesétálnak Eli Reynolds feromonos csapdájába, az alienek végeznek velük. Dorea még eltud küldeni egy segélykérő üzenetet, a legénység pedig elindul megmenteni, de elkésnek.

Corgant az egyik xeno majdnem megöli és csak Nate pontos lövéseinek köszönheti életét (a lövések nem ölik meg a xenot, csak megfutamodásra kényszerítik). A túlélők a hídon húzzák meg magukat, ahol Nate feltöri Reynolds gépét, amiből világosan kiderül, hogy ő egy áruló. Az egyik idegen a hídra jön, mire sikerül őt megölni, addigra csak Nate, Ashley Norton és Corgan van életben (Reynolds, az áruló meg az anomálián).

A KÁNE színrelép

A trió az egyik landolóegységgel próbálna menekülni, de a Glorius Sun katonái elfogják őket (Nate és Corgan kinyitotta volna a zsilipet, hogy megszabaduljanak tőlük, de Ashley lebeszéli a két férfit). A foglyokat az anomáliára viszik (a Hornblowert pedig megsemmisítik az EAE segítségével).

Corgan tervének köszönhetően sikerül dr. Kyu Kimet és négy katonáját elintézni (Corgan megjátszotta társaival, hogy az egyik lejáróban nincs semmi érdekes, Kim pedig csak azért is lement két emberével, egyenesen a királynő termébe, a sikolyokra felfigyel még két katona, akiket a trió lelök). Chout és Zheng hadnagyot sikerül lefegyverezni, de ők megszöknek, mert Nate észreveszi ahogy Reynolds lebegővel felettük van, ezért rakétavetővel megszórja őt (nem sikerül megölni).

A Hornblower utolsó túlélői egy biztonságos helyen megpihennek (Nate és Ashley elalszik), majd eljutnak a hangárba, ahol Ashley próbálja beindítani az egyik giff landolóegységet (előtte Nate társaságában visszamegy a szkafanderekért). A KÁNE fegyveresei rájuk találnak, bár Ashley be tudja zárni a helyiség kapuját, azt majd átlövik. Nate fogja a rakétavetőt és elkezdi feltartóztatni a KÁNE katonákat (20 katona, a hadnagy és Chou), tudja jól, hogy ő már halott ember. Daryl próbálja őt lebeszélni a maradásról, de Nate hajthatatlan, ezért a kapitány csak fegyvert cserél vele (így Nate számára még több lövedék lesz).

Nate a bal karjába repeszt kap, ekkor közelharcba kezd a fegyveresekkel, kiüt egy katonát mire sikerül őt lelőni (a lövedék felső fejen találja el). Halála előtt sikerült magával vinnie Zheng hadnagyot, 5-nél több katonát de ami fontosabb: időt nyert társainak, hogy rájöjjenek hogyan lehet a járművet irányítani.

Felszerelés

  • Lángszóró

Előfordulás