FANDOM

Vonzó nő, aki dr. Dakien vállalkozásában a biztonságiak főnöke. A tudós 5 éven át hasztalan próbál udvarolni, Nancy minduntalan visszautasítja.

Érkezés

Dakien birtokba veszi az RF/C-16 kódjelű bolygón a bányát, ám mielőtt a munkások megérkeznének, egy utolsó ellenőrzést akar tartani. Egy utasszállító géppel érkeznek meg, Nancy magával hozza a 11 éves Jimit (akinek szülei nem értek rá, mégis elengedték, hiszen Nancy az anyjának az unokahúga, továbbá anno Nancy iskoláztatását ők pénzelték). A 2 hetesnek ígérkező feladat így Nancy számára nehéznek bizonyul, hiszen felügyelnie kell a gyerekre (aki beleszeret), illetve ott van Dakien is, aki a landolást követően ismét bepróbálkozik a nőnél. Nancy egy késsel (amit Jimitől vett el, aki ezt viszont ajándékba kapta volna a tudóstól, csak még a hajón sikerült elcsórni tőle) nyomatékosítja nemleges válaszát.

A biztonsági főnök a szállására kíséri a fiút, nem is tudván, hogy Dakien feladta a hasztalan udvarlást, helyette bosszút esküszik. Nancy a szálláshelyén bánja, hogy ennyire durván bánt a főnökével, de talán a következő két hét így tűrhetőbb lesz.

Dakien bosszúja

A valóság más, Dakien minden kivetítőn sugározni kezdi adását, miszerint elege volt a hasztalan udvarlásból, majdnem belehalt ebbe, de ma rájött: a végső megoldás a Halál, így hát ma kétszeresen született ujjá, egy komputeres program és valami más képében, aminek egyetlen nő se tud nemet mondani. Így hát jobb ha Nancy siet (fehérneműben, hiszen lefekvéshez készült) a laborba, nehogy az "új" Dakien találjon rá a srácra.

A nő sietni kezd, Dakien a telep hangszóróin át végig inzultálja. A labor ajtaja zárva, ezért Nancy a szellőzőn keresztül hatol be. Mivel ő készítette el a telep rendszerét, így hozzátud férni a kamerák által rögzített képekhez, behatárolva hol van a kölyök (az ércfinomítóban, egy savtó közepén lévő kis földdarabon). Csakhogy ekkor színt vall Dakien új énje: egy kifejlett xenomorph. A virtuális doki gúnyosan érdeklődik, hogy mennyire jön be az új formája, ám Nancy félelemtől mentesen a képéhez vágja, hogy semmit se változott, ugyan úgy be nem áll a szája és még a lehelete is ugyanolyan büdös.

A biztonságiak feje egy kis kézi golyószóróval pillanatok alatt szitává lövi a Dakienből megszületett idegent, majd egy kis légijárműhöz siet. A doktor gépi énjét nem tudja kicsukni, ezért két rágógumival betömi a saját fülét, így nem kell a véget nem érő őrült kacagást hallania.

A finomítóhoz érve valami mozogni kezd a savtóban. Egy gigászi alien (melynek gazdateste a szállítóhajó pilótája volt), amely nem kis veszélyt jelentene, ha Nancy nem egy légi járműben ülne, melynek orrba épített golyószórói cafatokra lövik a célpontot. A nő kimenti Jimit (lebegésre állítja a gépet, majd kötéllel leereszkedik), aki kissé kába a sav okozta kipárolgástól (vagy attól, hogy álmai szerelme viszi két kézben). Dakien komputeres énje nem "él" sokáig, Nancy tesz róla, hogy a telep komputerrendszere "véletlenül" törlődjön (az új rendszer telepítését majd egy technikus csapat fogja eszközölni két nap múlva).

Jimi befejezi dolgozatát, mely "élete legjobb vakációjáról" szól, miközben királyi bánásmódban részesül Nancy részéről.

Felszerelés

  • Kés
  • Kis kézi golyószóró

Galéria

Előfordulás