FANDOM

Egy warrior, aminek tojását a Synsound Corporation emberei lopják el a MedTech cégtől. Egy szektásból keltetik ki egyetlen céllal: a kiadott hangjaiból szimfóniát csinálni, ami Damon Eddington ötlete. Nevet Damon ad neki, méghozzá Wolfgang Amadeus Mozart után.

Növekedés

A Manhattanban található Presley Hall egyik termében egy kennelt építenek neki, amiben a felvevő készülékek minden neszt felvesznek. Három nap alatt kifejlődik és kezdik hozzá beküldeni az állatokat, hogy hangokat vegyenek fel. Először macska, kutya, bárány, tehén később bivaly (ennek a fejét letépi) és párduc kerül elé, de az utolsó két állat tudott csak némi kárt tenni Mozartban. A megszerzett hangok nem elegendőek, ezért rövidesen 5 elrabolt embert küldenek be hozzá egyesével egy elektromos kábítópuskával, ami a lényt nem öli meg, de fájdalmat okoz neki. Az emberek mind meghalnak és a mű már majdnem készen van, csak az utolsó szólamok hiányoznak.

Szabadulás

Damon Darcyt akarja bevetni Mozart elé, mert a nő az idők során valamilyen kapcsolatba került a lénnyel és ha Mozart megölné a nőt, akkor a hangjában vegyülne a düh, fájdalom és a veszteség. Amikor csak Damon és a nő maradnak kettesben, a férfi leüti és Mozarthoz veti. Mozart nem öli meg a nőt, hála a különleges kapcsolatnak, de ez csak pár másodpercig tart. Darcy szerencséjére eljut egy olyan helyre, ahol biztonságban van, de a lábára egy nagyon vérző sebet szerez. Mivel ezek a csőrendszerekben történtek, Damon semmit nem lát és csak várja Mozart hangját, de egy véletlen során az összes lényeges felvevőkészülék elromlik, ezért a művész egy kézi felvevővel bemegy a csővezetékek egyik bejáratához, hogy felvegye a hangot, ám Mozart megtámadja és megöli.

A nyitott ajtón keresztül Mozart megszökik és több folyosón keresztül eljut a koncertterembe, ahol a szintetikusokból álló HellTones játszik. Mozart az androidokat széttépi és a közönség soraiba veti magát, ahol öli az embereket, addig amíg a MedTech három embere (akik már rég keresik az ellopott tojást) tüzet nem nyitnak rá és meg nem ölik egy gránátvetővel. A xeno a teremben összesen 71 embert ölt meg és 32-t sebesített meg (négy életveszélyes).

Galéria

Előfordulás