FANDOM

Tim O'Brien és Kelly O'Brien lánya, aki Gunnisonban él. Mivel az anyja katona, így jó ideig csak az apjával él. 2004 október 12-én az anyja hazatér.

Együtt a család

Molly nem mutatja ki, hogy szereti az anyját, aki most, hogy hazajött mindent megtesz, hogy foglalkozzon a lányával. Másnap este Molly a kapott éjellátójával nézelődik az ablakban mikor meglát egy szörnyet. Sikítására odasietnek a szülei, az apja nyugtatja, hogy szörnyek nincsenek, ki is néz az ablakon, hogy ezt bizonyítsa, vesztére. A warrior beugrik és marcangolni kezdi Timet, miközben Kelly megfogja Mollyt és kifut vele a házból.

Szörnyek

Egy temetőben pihennek meg, ahol egy revolveres férfi is bujkál az alienek elől. A férfi nem él sokáig, Wolf plazmalövése lerobbantja a fejét, a yautja hagyja, hogy anya és lánya elfusson. Egy fegyverboltba érnek, ahol túlélők egy kis csoportja húzta meg magát. Itt is rájuk lelnek az alienek és Wolf, a megfogyatkozott túlélők ezután a főútra érnek, ahol IAV Strykerbe ülnek és a kórházhoz mennek. A kórház a xenok fészkévé vált, ahová a yautja is megérkezik. A túlélők elérik a helikoptert, amivel elmenekülnek a városból, mielőtt atombombával felrobbantanák. Molly a négy ismert túlélő közé tartozik, akik túlélték a városban történt incidenst.

Galéria

Előfordulás