FANDOM

Egy szintetikus elit tengerészgyalogos az Utód Szériából. Ő és 31 másik társa Bill H.S. Stephens ezredes és Wilks őrmester (ő egy hónapon át képzi a katonákat a xenok elleni harcra) vezetése alatt a Benedict hajón elindulnak, hogy a [[Interstellar Commerce Commission |kormánynak]] egy élő idegent szerezzenek egy xenok uralta bolygón.

Fogságban

2192 április 5-én indulnak el és egy évig utaznak. Az ébredésük után Mitch beleszeret Billiebe, aki szintén viszonozza a szerelmet (Mitch nekimegy a nőn gúnyolódó Ramireznek is). Wilks ugyan próbálja a szerelmes párt elválasztani, de hiába. Bueller nem meri bevallani a nő előtt, hogy ő egy szintetikus. Végül lefekszenek, nem sokkal később a Bionat androidjai Patrick Massey vezetésével átveszik a hajó irányítását. A riadó elhangzásakor Bueller azonnal otthagyja Billiet és találkozik a zuhanyozó Ramirezzel. A többiekkel együtt fegyvert ragadnak, ám azokról hiányzik az adagolórendszer (Stephens tette), így nem lehet velük lőni. Az elfogott katonákat összeterelik és négy szakaszban leküldik őket a bolygóra, hogy az alienek beléjük petézzenek (a támadók nem tudják, hogy a katonák szintetikusok és csak a hajó 9 fős személyzete ember), majd az androidok kihozzák őket a fészkekből és visszaviszik őket a Földre, hogy a cég még több mintapéldányt szerezhessen.

Esély a harcra

A bolygón élnek szárnyas lények is, amik megtámadják az androidokat, így Mitch és szakasza megáll a fészek szájánál (Mitch az első, aki belépett), itt elkapják azt az androidot, aki túlélte a szárnyas lények támadását. Blake lelőné a foglyot, ám Mitch lebeszéli róla (az EXP-szériás nem tehet róla, hogy így programozták, amúgy sem él sokáig, mert majd saját társai lövik szét). Mivel Mitch lő a legjobban a pisztollyal, ezért ő kapja meg ezt a fegyvert.

Az éjjeli idő megkönnyíti a szakasza dolgát és amíg az androidok repülő szerkezetei könnyű célpontokat nyújtanak, addig az androidok fentről nem tudják megtalálni őket. Elérik a landolóegységet, ami felrobban, megölve Ramirezt. Mitch üzenetet kap Wilkstől, miszerint visszafoglalta a Benedictet és leküld egy másik landolóegységet. Időközben segélykérő üzenetet kapnak egy másik szakasztól, ezért Mitch a szakaszával odamegy.

Súlyos sérülés

Mitch
Bemennek egy fészekbe, ahol alienek tucatjai támadnak rájuk. Mindenkinél plazmafegyver van, kiéve Mitchet, akinél egy M41-E Pulse Rifle van. Az egyik idegen fellöki Buellert és megtámadja Chint. A súlyos sérült szintetikus ha nem is a támadástól, akkor Mitch mellélőtt lövedékeitől hal meg, amik leborotválják a feje tetejét. Őt követi majd Smith a túlvilágra (már ha van ilyen a szintetikusoknak). Mélyebbre hatolva, újabb alienek támadnak rájuk. Mitch eléggé megszórja az egyik járatot, amiből így is előjön egy alien. Mitch földre veti magát, így kivédve az ugró alien támadását, ami így Mbutut találja el. Blake bár szétlövi a lényt, a sav nagyon súlyosan összeégeti Mbutut, akinek a kegyelemlövést Bueller adja meg, egyenesen a fejbe.

Sikerül elérni az elfogott szakasz tagjait, csak egy túlélőt mentenek ki, a többieknek már késő segíteni. Bueller egy gránáttal felrobbantja a tojásokat, utána ő is követi Blaket a kijárathoz. A két katona számára nagy örömet okoz, hogy látják a fényt, ami jelzi, hogy mindjárt kint vannak. Kint már Wilks és Billie várja őket a landolóegységgel. Mitch az utóvéd szerepét betöltve marad még egy kicsit a fészek bejáratánál. Egy alien jelenik meg mögötte, próbálná lelőni, de megcsúszik egy kövön. Az idegen könnyedén kettészakítja a szerencsétlen katonát, ám nem tudja megölni, mert a xeno testét a landolóegység lövedékei lyuggatják ki.

Menekülés a bolygóról

Mitch3
Billie látja, hogy vér helyett fehér folyadék spriccel szét (a nő nem tudta, hogy szerelme szintetikus). Mitchnek jobban fáj látni Billie arcát, mint a kettétépés. Blake kimenti a fél szintetikust és a hajóra viszi, ahol gyorsan ellátja. A gépágyú lőszere kifogy, az idegenek csak jönnek és jönnek. Felszállnak a hajóval, de mivel az idegenek kárt okoztak a hajtóműben, ezért le kell szállniuk.

Felkészülnek a halálra, de amikor kilépnek 50 idegen hullát és egy pilótát találnak. A space jockey egy szót sem szól, de Billie a fejében érzi a lény gondolatait. A lény elmegy, Wilksék hozzálátnak megjavítani a hajót és egy óra múlva landolnak a Benedicten. Wilks nukleáris bombákat dobat le a bolygóra abban a reményben, hogy kiírtja az élővilágot (mint később kiderül, ez nem sikerül). A túlélők befekszenek a mélyálomkapszulákba, amiből 9 hónap múlva kelnek fel. A Földet ekkor már majdnem teljesen az alienek uralják.

Visszatérés a Földre

Landolnak egy katonai bázison, ahol összetűzésbe keverednek egy tábornokkal, aki lelövi Blaket. Wilks megöli a katonát és keresni kezd egy rakományszállító hajót. Mitch egy bölcsőszerűségben van ekkor. A USS American lesz a kiválasztott hajó, amit utazásra alkalmassá tesznek. Rövid időn belül a hajó felszáll egy 50 fős kötelék tagjaként. Mivel a hajó automatikusan repül, a potyautasok nem tudják irányítani és még a végállomást sem ismerik. Mélyálomba fekszenek, nem tudva, hogy a megpróbáltatásaik még nem értek véget.

A USS American fedélzetén

Mitch2
Az ébredésük után valamennyi nappal Billie idegeneket érez. Wilks és Billie körbenéz, találnak négy hullát, amikből már kikeltek a lények. Egyet megölnek és egy másiknak a tetemét megtalálják. A többi kettő hollétét nem tudni, ám Billie egy frappáns ötlettel áll elő: takarítórobotokra szerelt kamerákkal derítsék fel a helyüket és csalják őket a zsiliphez, amit majd kinyitnak. Mitch pár órán át dolgozik a robotokon, ám a feláldozott idő nem vész kárba, ugyanis még két órával később az alienek már az űrben vannak.

Billinek ki kell mennie a hajó burkolatára, mert a xenok megkapaszkodtak. Egyet sikerül az űrbe sodornia, míg a másikat a fúvócsöveknél találja meg. A lényt Mitch nyírja ki a fúvóka bekapcsolásával, amivel elégeti az alient (a közlegény kiment volna személyesen segíteni, ám Wilks ráparancsol, hogy maradjon). Napokkal később a hajó leszáll egy katonai bázisra, ahol Spears dandártábornok az úr.

A 3. Bázison

A tengerészgyalogosok elzárják őket, amíg Spears nem dönt a sorsuk felől. Útközben rengeteg kapszulába zárt alient látnak, amiken tudósok kísérleteznek. Mivel Wilksék többször küzdöttek alienekkel, ezért Spears kiengedi őket és szabadon járhatnak a bázison (a dandártábornokkal elfogyasztott ebéd után). Mitchet elviszik, hogy megjavítsák a lábait. Robot lábakat kap, amiktől 20 cm-vel tűnik kisebbnek. Billienek nem tetszik a látvány, ahogy szerelmét így látja (habár Billie nem tudja, hogy szereti, vagy gyűlöli Mitchet). Szétválnak, de csak addig a kis ideig, amíg Wilks lázadást nem szít Spears ellen Powell őrnagy utasítására (az őrnagy anno a fogdában kikérdezte a potyautasokat, így ő nem ismeretlen előttük).

Lázadás

Mitch4
Mitch a létfenntartó készülékek irányítótermébe megy. Spears visszatér egy szakasznyi katonával, egy olyan bejáraton, amit kevesen ismernek, ráadásul a tábornok szabadon engedi a bázison levő több száz alient. A lázadóknak nincs sok esélyük. Wilks, Billie és Powell a hajók felé menekülnek, miközben Mitch próbálja Spears szakaszát lassítani, elzárja a légcsapokat és kikapcsolja a gravitációt, de ezekre Spears előre gondolt és egy sérült katonával megússzák a csapdákat. A tábornok és emberei elfogják Wilkséket a dokkoknál.

6 tengerészgyalogos őrt állítanak eléjük. Mitch kikapcsolja a világítást, ezért a katonák felveszik a szellem szemeket, amivel látnak a sötétben, de arra nem számítanak, hogy a szintetikus a fényeket újra bekapcsolja. A katonák a fény milliószorosát látják, így megvakulnak. Wilksék sikeresen elmenekülnek és feljutnak a USS MacArthur fedélzetére, ami már indulásra kész. Spears egy másik hajóval száll fel, miközben a bázison lévő hajók hajtóműveit felrobbantatja. A túlélő katonák a bázison rekednek az alienek között. Mitch utoljára beszél kommunikátoron keresztül Billievel, majd elindul, hogy segítsen a katonákon, még ha biztos is a vereség. Mitchről további információ nincs, de biztosra vehető, hogy az alienek megölik a többi katonával együtt.

Felszerelés

  • Sisak és páncélzat
  • Pisztoly a Bionat szintetikusától (olyan lőszert használ mint a karabélyok, csak az ereje kisebb, bár át lehet állítani, hogy nagyobb lőszert használjon, de akkor pár lövés után felrobban).

Előfordulás