Advertisement

Szintetikus férfi, akit az Amerikai Egyesült Államok elnöke vesz maga mellé 2196 szeptemberében. A négy androidot és az elnököt számláló csapat a Gateway állomásról indulnak útnak, hogy tárgyaljanak a Földet magáénak akaró űrzsokéval.

Tárgyalás

A patkó alakú hajón telepatikusan kommunikálnak a lénnyel, ami előbb azt szeretné, ha vendégei levetkőznének. Amint ez megtörténik, a hajó leégeti a bőrük felső rétegét, így elpusztítva mindenféle esetleges baktériumot, ami veszélyt jelentene az űrlényre. Az amerikai delegáció egy nagy teremben kerülnek egy légtérbe tárgyalópartnerükkel, aki figyelemmel követte a Földről jövő adásokat, ahol a Háborút közvetítik.

Az elnök bemutatja Robert Tessiert, az államtitkárt, a szintetikus kezet fog a lénnyel, aki az érintkezés során mindent megtud: az amerikaiak nem akartak tárgyalni, ők gyilkolni jöttek, mert nem kell az alienek leverése után egy újabb zsarnok a Földre. Az űrlény arrébb üti a férfit és minden egyes csapásával megsemmisít egy orvgyilkost. Az egész egy gyors mészárlás lesz, csak az elnök marad, aki műfogát letörve megissza annak tartalmát: a ciánt. A pilóta gyorsan hátrahőköl, ahogy az ember testéből azonnal kiugrik egy mellkasrobbantó, ami ráveti magát.

Mitchell, az egyetlen működőképes szintetikus leadja az üzenetét: a terv felborult, most indítsák a rakétákat. A Földről tucatnyi rakéta indul útjának, ami elpusztítja a hajót. Az elnök áldozata árán a Föld megmenekült, nem lesz új idegen zsarnokság, hanem az emberiség végre visszaveheti azt, ami az övé.

Előfordulás

Advertisement