Advertisement

Az önkéntes tesztek hamar kötelezővé váltak.

A Katonai Szövetség az Idegen-Föld Háború során jön létre. A tábornokok puccsal átveszik a hatalmat a földi kormány kezéből, aminek a civilek kezdetben örülnek, hiszen végre azok vannak vezető pozícióban, akik győzelmet érhetnek el.

2193-ra az emberiség már defenzívába szorul, már a maradék területek tisztán tartásáért mennek a küzdelmek, miközben rögtönítélő bíróságok működnek és az országhatárokat átmeneti jelleggel felfüggesztették. Ekkor a tábornokok úgy döntenek ideje saját kézbe venni az irányítást, csakhogy hiába kerülnek hatalomra, nem tudják megakadályozni az elkerülhetetlent.

Intézkedések

A kezdeti civil lelkesedés hamar megszűnik, hiszen a Szövetség alatt nem lesz jobb az élet, sőt, az egyén szerepe megszűnik létezni, előrébb kerül a társadalomé. Legálissá válik a fertőzött gyanús emberek helyben való kivégzése, ezt kezdetben minden ezredes, vagy nagyobb rendfokozatú katona elrendelheti, de a Háború haladtával ez lemegy a közkatonák szintjére. Felelősségre vonások nincsenek, hiszen mit számít az, ha néhány ártatlan is meghal, hiszen jobb biztosra menni. Továbbá az emberi jogok is korlátozva lesznek a Szövetség uralma alatt.

Kezdetben önkéntes tesztek jönnek létre, ahol a fertőzött gyanús személyeket szűrik meg, ez pár nap alatt kötelező érvényűvé válik mindenki számára. A háttérben üzemelnek a kísérleti telepek, ahol civilek esnek áldozatul, a cél megoldást találni az infesztáció megakadályozására, vagy lassítására. Az USCM elitegysége, a Halálfejesek pedig politikai ellenfeleket likvidálnak felsőbb utasításra (mindezt úgy álcázva, hogy eleve fertőzött egyéneket öltek csak meg).

A háború már nem védelemről szól, hanem a túlélésről. Az elektromosság, a víz és egyéb források kezdenek akadni, majd megszűnni. Az utcákon átlagossá válik a randalírozás, a gyilkosságok és betörések. Rengetegen kezdenek a gyarmatokra menekülni, a gazdagabb emberek magánhajókat kezdenek venni, majd árulni a szolgáltatást: akinek elég pénze van, az kijuthat a pokolból. A Szövetség észreveszi ezt és illegálisnak nyilvánítja, de már így is megtörtént a baj: az ellenőrizetlen hajók kivitték az infesztációt a világűrbe, immár nem csak a Földön jelentek meg az alienek.

A Szövetség elkezdi az evakuációkat rendezni, főleg az elit csapatokat és a tisztikart kimenekítve a kolóniákra, hogy majd egy nap visszatérjenek. A Földön 500-600 millió ember reked, köztük "nem létfontosságú" kategóriába esett katonákkal. Az emberiség szó szerint a kihalás szélére került, hiszen nem csak a szülőbolygójuk, de számos gyarmatuk is elpusztult.

A Szövetség további létéről nem tudni, azt se, hogy megszűnt-e, vagy még a Föld visszavételekkor is ők a vezető hatalom.

Galéria

Előfordulás

Advertisement