FANDOM

A Micor szektor névadó bolygója. Az ICC leggazdagabb planétája, legalábbis ha az itt lakók életkörülményeit nézzük. A Földhöz hasonló bolygó, annak megfelelő ökorendszerrel, bár némileg terraformálni kellett. A lakosság rendkívül gazdag emberekből áll, céges fejesekből, vagy egykori országok vezetőiből, akik hazájukat elárulták egy-egy cég pénzéért. Bár az itt élők már nem gyakorolják hatalmukat, abból kiszorultak, de vígan elélnek a megszerzett pénzükkel és családjukkal. 2179-re 800 ezer ember él itt, az ipar éppen arra elegendő, hogy Micort ellássa. A gyárak a közeli holdon kapnak helyet egy búra alatt és az itt dolgozók vágya, hogy előléptessék őket, így végre eljuthatnak Micorra. A holdon és az ICC szerte egyaránt számos briliáns tudós és kutató található, akiket a milliárdosok egyenesen a Föld legnevesebb egyetemeiről választanak ki.

A tehetséges és fiatal egyetemisták kapva kapnak a felajánláson, hiszen ha jól teljesítenek, akkor vagyont és birtokot kapnak Micoron, ami a lehető legjobb dolog, ami egy emberrel történhet az ICC-n belül. Azonban ahhoz, hogy idáig eljussanak, először is kisebb cégeknél kell dolgozniuk, ahol áttöréseket kell elérniük. Micor eme rengeteg kisebb projektből aztán bizonyos profitot kap, aminek csak egy részét adja a tudósoknak. Aki sikeres áttörést ér el, az megkapja az ICC Paradicsomát és boldogan élhet, aki meg nem, az folyamatosan hajszolja magát, nehogy visszakerüljön a káosz sújtotta Földre, ahol szegényes életet kénytelen élni.

Azon nagyobb cégek, amik irigykedve figyelik Micor gazdagságát, azok drogok becsempészésével próbálják szétzilálni Micor és holdjának lakosságát, hogy egyszer és mindenkorra megtörjék Micor monopóliumát a géniusz elmék terén. Azonban Micor nem ül ölbe tett kézzel és mindent megtesz a társadalom egyben tartására.

Előfordulás