Advertisement

Micky egy ex katona, aki a seregben ismerkedik meg a későbbi bérgyilkos Frankkel. A sors úgy hozza, hogy Venusbergnél mindketten ugyanarra a hajóra szállnak fel, illegálisan elhagyva a helyet. Micky ismeretlen okból, míg barátja azért, mert az idegei kikészültek, utolsó munkájánál egyszerűen rohama volt és most menekül. Micky nyugtatja a bérgyilkost, hogy 7 év alatt csak egyszer hibázott, ez semmiség, majd helyrejön, elvégre a Háborúban Micky nem egy katonát látott, akik kikészültek, de idővel helyrejöttek.

Menekültek között

A hajó legénysége illegálisan szállítja őket, ahogy egy kis csoportnyi vallásos embert is. A menekültek között ott van az idős Jeffrey Stockbridge és terhes lánya, Leanne. A csoport összetartó, már csak azért is, mert mindegyiküknél valami fontos van, így teljesen egymástól függnek. A felsőbb szintekről dulakodás, majd később nevetés szűrődik le, a felébredt vallásos közösség éppen evéshez készülne, mikor egy furcsa hang hallatszódig le. Frank és Micky felismerik, a bérgyilkos éppen ezért nyúl a csomagjához és ad egy pisztolyt és kommunikátort társának (aki amúgy pocsék célzó), a lelkére kötve, hogy védje meg a közösséget. Mickey úgy hiszi, hogy Frank csak itt akarja őt hagyni, elvégre ketten kitudnának innen jutni, többre mennek, ám Frank közli: ha egyedül megy, nagyobb az esélye a túlélésre, miközben körülnéz. Frank pisztollyal a kezében néz körül a hajón, majd eljut a hídra. Közli társával, hogy mi is a helyzet: valóban egy alien volt a fedélzeten (nagyobb példány, mint amit Frank valaha látott), ami valahogy kiszabadult a fagyóból, a legénység két tagja halott, a többieket nem látni, a mentőkabin pedig használhatatlan. A kamerákkal egy bizonyos szintet nem lehet belátni, mert valami anyag letakarja az eszközöket. Mickey letargiába esik: a lény bizonyára egy fészket csinál azon a szinten, a legénység maradéka is ott lesz, egyszerűen nincs esély a túlélésre, Frank hiába küldött el vészjelzést és érnek el egy napon belül egy kikötőt, addigra a lény megtalálja a potyautasokat.

A bérgyilkos úgy gondolta, hogyha egy helyben maradnak, úgy a lény nem fogja észlelni őket, így csak a segítség érkezését kell megvárni. Ám Micky magasról tesz erre, egyedül indul el a sötét folyosókon, valami kiutat keresve ebből a helyzetből. Fél kezével a pisztolyt markolja, míg másikkal a csővezetékeket tapogatja, egészen addig, amíg rá nem jön, hogy már nem fémet fog. Az alien az érintésre felé fordul és megfogja a férfit, akit azonnal kivégez.

Felszerelés

  • Pisztoly

Galéria

Előfordulás

Advertisement