FANDOM

A Daihotai tervezőirodájának feje, aki szerepel a "A fegyverek legendája" 1. évadának 22. epizódjában, ami az M41A Pulse Rifle történelmével foglalkozik. Michael beszámol arról, hogyan is zajlott a Marine 70 program eleje, ahol a tengerészgyalogság egy újgenerációs gépkarabélyt akart beszerezni. A különböző cégek mérnökei, akik több millió $-t öltek bele saját fegyvereikbe váratlan kihívóval kerülnek szembe: a nyugállományú tizedes, Jonathan LaForce fegyverével. A büfésként dolgozó férfi nem bír semmiféle mérnöki képesítéssel, gépkarabélyát éjszaka a sufnijában dobta össze, majd belógott ide.

A lőtéren a Daihotai fegyverei jól teljesítenek, majd jön LaForce a monstrumával. A jellegzetes hangra mindenki odakapja a fejét. A mérnökök és fegyvertervezők el kell hogy ismerjék: LaForce prototípusa jóval pontosabb, mint mindenki más fegyvere. Egy egyszerű büfés bámulatba ejtett és leiskolázott egy sor hivatásos embert, akik hozzáképest amatőrök. A MIT-re járt, 30 éven át fegyvertervezéssel foglalkozó Michael elismeri, hogy valóban egy zseni győzte le. Amit ő maga a Naprendszer legfejlettebb programjaival és eszközeivel nem tudott elérni, azt egy egyszerű ember a garázsában igen.

Előfordulás