FANDOM

A MedTech biztonsági egysége. 2175 végén alakulnak meg és nagyon gyorsan munkához látnak. A Central Parkot 2176 január 1-jén, 12:01-re teljesen biztonságossá teszik. Nincs több gyilkosság, rablás és erőszak az éjszaka, mert a lézerkerítések és a több ezer Guardtech robot tesz róla, hogy a bűnözők eltűnjenek onnan. A biztonsági őrök fehér ruházatban vannak, amihez fehér páncélzat is jár. A sisakon elhelyezett kamera kap helyet.

Nyomozás

2224 első napjának első óráiban a Synsound nindzsái behatolnak a MedTech Toronyba. Két őrt megölnek, utána a legalsó szinten szembekerülnek a warriorokkal. Három nindzsa és három warrior elpusztul. Hetekig nem sikerül rájönni kik lehettek a támadók, akik csak egy tojást loptak el. Végül Phillip Rice (a biztonságiak vezére), Eddie McGarrity és Ricardo Morez felgöngyölítik a szálakat és eljutnak a Presley Hallba, ahol a kifejlett alien már mészárolja az embereket. Rice egy jól irányzott gránátvető lövéssel megöli a lényt. Később pedig puskacsővégre kapnak három nindzsát, akik anno ellopták a tojást.

Felszerelés

Előfordulás