FANDOM

Tipikus ordítozó rendőrkapitány. New York Cityben lesz a Police Plaza kapitánya. Az alárendeltségébe tartozik egy igazi bűnüldöző nyomozópáros: Schaefer és Rasche, akiket McComb nagyon nem kedvel.

A különös nyár

1989 forró nyarán kap egy telefonhívást Homer Phillips tábornoktól, miszerint hamarosan gyilkosságok történnek, valószínűleg egy emeletes házban, ahol az áldozatok állig fel lesznek fegyverkezve. Másnap ez meg is történik, a Beekman és a Water sarkán egy 5 emeletes ház legfelső szintjén. McComb utasítja embereit, hogy addig senki sem mehet be, amíg ő meg nem érkezik. Rasche és Schaefer (akiket ő maga helyeztetett a gyilkosságiakhoz, mert rákerültek a Cali-Cartell listájára), természetesen behatol az épületbe. A kiérkező McComb jól leordítja őket, amiért megszegték a parancsát. Hajnali kettőkor felhívja a tábornokot (aki a felettese lett, mert a polgármester és az elnök is ezt mondta) és elmondja hogy 11 megölt bűnözőt találtak, 8-at megnyúzva és fellógatva. A tábornok csupán annyit mond, hogy lehetséges, hogy megint történik hasonló incidens, addig is senki se merjen a tetthely közelébe menni, pláne kutakodni. McComb eddig azt hitte, hogy a hadsereg gyilkolt, de ők nem tennének ilyet.

Aznap megint megtörténik a mészárlás, ezúttal a West Twentieth rendőr-akadémia lőterén, az áldozatok rendőrök és fegyveres civilek. McComb már megint a helyszínen találja a nyomozópárost, elzavarná őket, de ekkor megjelenik Phillips, aki magával viszi a párost egy bárba. Két nap múlva Schaefer és Rasche jön hozzá, a kapitány megint dühös és a hangszigetelt irodájában beszél Scheferrel. A nagydarab férfi kapcsolatba akar lépni a tábornokkal, McComb ezt nem engedi és tagadja, hogy ismerné. Már a telefonkagylót vette volna fel, hogy elvigyék Schaefert, de a nyomozó egyszerűen széttöri a berendezést. McComb döbbenetére a nyomozó felkapja és a könyvespolchoz szorítja. McCombnak ez elég, bevallja, hogy a tábornokkal már ő sem tud beszélni. Schaefer távozik, de még hallja, ahogy McComb kirúgatja a testületből.

Vadászok az utcán

Schaefer eltűnik (Val Verde dzsungelébe megy), Rasche meg nyaralásra, amit McComb engedélyeztet. Rasche később visszajön dolgozni, de nem tesz semmit, ami McComb idegeire menne, egészen addig, amíg a nyomozó egy predator sisakkal nem állít be, miszerint ezzel lehet látni a város fölött levő űrhajókat. McComb nem veszi fel a sisakot, helyette ordítozik amiért egy bizonyítékot rejtegetett idáig. Rasche dühösen távozik tőle. Legközelebb mikor McComb találkozik a két nyomozóval, akkor McComb már előre örül amiért sittre vághatja Schaefert, hiszen jól felszerelt bandatagok között van és a civileket zavarják el. McComb döbbenetére egy predator űrhajó sorra robbantja fel a rendőrök kocsijait, utána a yautják harcba szállnak az emberekkel. McCombot egy predator öli meg.

Galéria

Előfordulás