FANDOM

Egy szintetikus elit tengerészgyalogos az Utód Szériából. Ő és 31 másik társa Bill H.S. Stephens ezredes és Wilks őrmester (ő egész márciusban edzi a csapatot) vezetése alatt a Benedict hajón elindulnak, hogy a kormánynak egy élő idegent szerezzenek egy xenok uralta bolygóról. 2192-ben indulnak el és egy évig utaznak.

Céges támadás

A Bionat androidjai Patrick Massey vezetésével átveszik a hajó irányítását (Stephens árulásának köszönhetően, aki a lőfegyverekől kivette az adagolószerkezeteket). Az elfogott katonákat összeterelik és négy szakaszban leküldik őket a bolygóra, hogy az alienek beléjük petézzenek (a támadók nem tudják, hogy a katonák szintetikusok és csak a hajó 9 fős személyzete ember), majd az androidok kihozzák őket a fészkekből és visszaviszik őket a Földre, hogy a cég még több mintapéldányt szerezhessen.

Esély a visszacsapásra

A bolygón élnek szárnyas lények is, amik megtámadják az androidokat, így Mitchell Bueller és szakasza fegyverekhez jut (először leütnek egy androidot, aki a fészekben keresett menedéket, de ott a katonák húzták meg magukat). Az éjjeli idő megkönnyíti Mitch szakaszának dolgát és amíg az androidok repülő szerkezetei könnyű célpontokat nyújtanak, addig az androidok fentről nem tudják megtalálni őket.

A szakasz eléri a landolóegységet ami felrobban, megölve egy szintetikust. Mitch üzenetet kap Wilkstől, miszerint visszafoglalta a Benedictet és leküld egy másik landolóegységet. Időközben segélykérő üzenetet kapnak egy másik szakasztól, ezért Mitchék odamennek.

Harc a végsőkig

A fészekben számos alient leölnek, ám Chin és Smith elesik. A három főre fogyatkozott szakasz tovább nyomul előre, újabb xenokat likvidálva. Mitch sikeresen földre veti magát egy feléje ugró alien elől, ám ezzel megpecsételi Mbutu sorsát. A szintetikus a lény szorításába kerül, Blake lövéseinek köszönhetően a sav szétmarja Mbutu arcát, illetve kiégeti a tüdejét és torkát. A kegyelemlövést Mitch adja le, a lövedék, ami a szintetikus agyába megy, megkíméli bajtársát a lassú és fájdalmas haláltól.

Felszerelés

  • Sisak és páncél

Előfordulás