FANDOM

Stafford a Weyland Industries egyik alkalmazottja, egyben Charles Bishop Weyland jobbkeze. Hűségesen szolgálja Weylandet, feladatait tökéletesen végzi.

Az expedíció felállítása

2004 október 3-án a PS-12 szatellit hőképet észlel az Antarktisz közelében, a hőkép egy piramist ábrázol. Weyland utasítására Maxwell elkezd egy expedíciót felállítani. A lehető legjobb csapat és felszerelés áll össze, amit pénzen kapni lehet. Sebastian De Rosa és Alexa Woods beszervezésével a csapat készen áll (őket is személyesen kereste fel).

A Piper Marun

Weyland az eligazítás után a kabinjába megy, nem messze tőle rosszul lesz, Maxwell segít neki. A néger férfi próbálja lebeszélni a milliárdost, hogy inkább maradjon a hajón, hiába, Weyland ki akar menni a terepre.

Lex okoz némi problémát, mert nem akarja vállalni a feladatot (kivinni az embereket és vissza), mert nincs elég ideje a felkészítésre. Végül is az utolsó pillanatban meggondolja magát és a csapattal tart.

A piramisban

A piramis a 100 éve elhagyatott bálnavadásztelep alatt van, a fúratási csapat szolgálataira nincs szükség, mert egy tátongó lyuk vezet le a piramisig, ami érthetetlen módon egyetlen nap alatt került oda.

Mivel a piramist a predatorok beavatásra használták, hogy xenomorphokkal küzdjenek, elég hamar színre kerül három predator, akik megölik a fent maradt embereket. Stafford ideje akkor jön el, mikor Sebastian szava ellenére kiveszi a szarkofágból a harmadik váll-löveget, ezzel elindítva a beavatást. A falak változnak, az áldozati kamrában rekedt emberekre pedig arctámadók kerülnek.

Harcban

Stafford zsoldosai előveszik a fegyvereket és úgy követik Lexet, aki kivezeti őket a piramisból. Az egyik teremben a yautják rájuk támadnak, két zsoldos meghal, a változó falak miatt a túlélők elszakadnak a többiektől. Weyland, Lex, Sebastian és Maxwell marad együtt, az újabb falmozgáskor újra nekivágnak a kifelé vezető útnak.

A predatorok megint támadnak, Celtic kilövi a hálót, elejtve Staffordot. A férfi iszonyú kínokat él át, ahogy a háló egyre zsugorodik, már megváltásként éri, mikor Celtic (Weyland és Sebastian próbálja távol tartani, sikertelenül) a lándzsájával átüti a szívét.

Felszerelés

  • ICOM IC-4 UHF kommunikátor

Galéria

Előfordulás