FANDOM

A Gehelgod alkalmazottja, 2142-ben a Rachel nevű űrhajón másodpilóta Mutombo kapitány alatt. Rajtuk kívül a cég négy szintetikusa és a Throop Mentő és Visszaszerző Szolgálat három embere van a hajón, akiknek a feladata megtalálni dr. Lucien Keitelt és csapatát. Az ő utolsó ismert tartózkodási helyük a Shambleau rendszerben található űrutas hajón van.

Egy új bolygó

Keitelt nem találják meg, de egy alient igen. Massey sikeresen behatárolja Keitelék jelenlegi tartózkodási helyét, ami az emberiség által ismeretlen űrben, egy bolygón található. Idejönnek, a kis csapat gyalog indul el egy spirális lejárón az űrutas városba. Csak Massey és Baal marad a Rachelen (Baal egy szintetikus, akit lenyakazott az alien, de a fejét sikeresen egyesítették Deimos fejetlen testével). Massey aggódni kezd, mert a társai már rég nem hallattak magukról. A hajóval lemegy a lejáró aljára, ahol Alecto Throop, Jellicoe és Archo van csak életben, de nem kell nekik aggódniuk az alienek miatt, mert Keitel lefújta őket egy szerrel, ami az idegeneket távol tartja. A három nő követi a tudóst, miközben Massey és Baal a hajón marad.

Elárulva

Baalban a W-Y programja (Deimos egy W-Y szintetikus kém volt) átveszi felette a hatalmat. Beengedi Hannibal Stent (ő a Savannah kapitánya, aki idehozta Keiteléket), aki a raktérben található tojásokhoz megy (a W-Y csempészte fel, hogy szabotálja a Gehelgod munkáját, de ez nem jött be). Hannibal megfertőződik egy aliennel, éppen ekkor lép be Massey, aki fejen lövi a férfit. Bár sikerült megölnie az őrült Stent akiből így nem lett alien keltető, ám ezzel magát is veszélybe sodorta, mert a ládányi tojásból egy arctámadó jön elő és elkapja Masseyt. A férfi hiába kéri Baalt, hogy segítsen, a szintetikus csak némán figyeli ahogy Massey végül elveszti eszméletét, mivel az arctámadó sikeresen a fejére kerül.

Felszerelés

  • Pisztoly

Galéria

Előfordulás