FANDOM

Tengerészgyalogos közlegény. Joseph Henry hadnagy szakaszába kerül (maga a szakasz bajos katonákból áll). Elvileg egy kommunikációs állomásra kellett volna menniük és ott őrködni egy évig, de előtte az Alphatech Sungun Facilityre kell menniük egy rakomány mérgező hulladék leadására. Két nap alatt odaérnek a USS Melville fedélzetén, ám a Sungun nem válaszol. Alphatech őrök mennek át, de megszakad az összeköttetés velük is. Ezután küldik át a tengerészgyalogosokat, akik megtanulják az engedelmességet Henry irányába, ha nem akarnak megint egy verést.

Sungun

A lépcsőházban fény derül mi is történt itt: alienek. Henryék a vezérlőterembe mennek, Nylandék két épségben levő E.V.A. Suitot keresnek (mert a sav miatt ennyi ment tönkre a katonáknál), illetve 5 ember marad a lépcsőházban. Maryland a lépcsőfordulónál van mikor Chorchianit elragadják az idegenek és Batemant eltalálják Chorchiani véletlenül leadott lövései. Csak Maryland marad ott életben. Az újra egyesült katonákat a túlerő meghátrálásra készteti. Egy biztonságos helyen húzzák meg magukat, ahol Dinkel (egy túlélő), Henry, Rake és Chen kimegy az űrbe, hogy a hangárban levő xenokra csapjanak le. A rajtaütés sikerül, kívülről nyitják ki a zsilipet, amelyik alien nem repült ki, azt könnyedén lelövik, illetve foglyul ejtenek egy Bug-Ment és kiszabadítják az Alphatech fegyvereseinek egyetlen túlélőjét, Vormitagot (szkafander volt rajta). Az akció sikeres, a telepen levő alien populáció likvidálva (a Bug-Men 40-50 példánnyal támadott anno), ám a katonák négy főt vesztenek (egy eltűnt), illetve az Alphatech fegyveresei közül csak egyetlen fő marad életben.

Bracken's World

A Melville Bracken's World felé megy, ahol jeleket fognak, ezt kell kivizsgálni, mert a Cerberus szektor USCM HQ-ja végig néma maradt. Maryland a többiekkel együtt (a csapatban csak az Alphatech emberei, Nyland, Carmen Vasquez és Liston nincs benne Beechhel együtt) utánanéz az anomáliának, ami az Alphatech Hardware épületből jön. Ott Bug-Men fegyveresek támadnak a szakaszra, akik az épületbe szorulnak vissza, amíg Maryland az APC-vel be nem ront és felveszi őket. Mivel a Dropship felrobban, a moszatmezőn száguldva távolodnak el a rajtaütés helyétől. Az APC-vel addig mennek a moszatmezőkön amíg ki nem fogy a szufla. Swimmerek kezdenek lecsapni a katonákra, Carrano életét veszti, a többieket majd Nyland menti ki Dropshippel.

Maryland részt vesz a főváros védelmében. Egy Dropshippel szórja meg a xenokat (összesen 7 swimmert szed le és néhány kisebb idegent). A harc után a többi katonával együtt beoltják őt is, nem is sejtve, hogy így robbanószert tettek belé.

Joliet Mining Facility

A USS Melville felrobban, ezért egy űrhajót kellene találni. Beliveau elmondja, hogy a Joliet Mining Facility egy gyárában van elrejtve egy hajó. Maryland a Dropshippel elviszi a katonákat oda. Amíg a katonák a gyárban vannak, ő addig köröz a helyen amíg a bajtársai vissza nem térnek. Visszajönnek ugyan, de idegenekkel a nyomukban. Maryland 7 alient lő szét a Dropshippel mire felveszi a bajtárait. Később találnak egy űrhajót, amivel elindulnak egy Alphatech kutatóállomásra. Intermezzóként a katonák nagy része zendülést tervez a hadnagy ellen, mert nem akarnak egy öngyilkos akciót végrehajtani (már mindenki tudja, hogy bomba van a fejében, ami függővé teszi őket a hadnagy irányába). A zendülőket Liston ökle várja, a hadnagy nem bünteti meg az elvert katonákat.

Halála

Az Alphatech állomáson Maryland sikeresen landol, majd várja, hogy a többiek visszajöjjenek. Két kellemetlen dolog is történik: elszáll a hajó energiája és a dokkot alienek százai lepik el. Szerencsére ezek a problémák megoldódnak, Nyland feláldozva magát visszatölti az energiát, a xenok meg nem támadnak, mert egy Bug-Men nő ezt akarja. Ezután Henry parancsára belerepül a szektor USCM parancsnokságába (nehogy a védelmi fegyverek lőjék szét a társaságot), amit a Bug-Men vett be. Maryland itt már kiveszi részét a közelharcból, de meghal abban a robbanásban, ami elpusztítja az űrállomást.

Felszerelés

  • Gépkarabély
  • Pisztoly
  • Páncél és sisak

Galéria

Előfordulás