FANDOM

A negyedik bolygó a Naprendszerben. A 21. század közepén kolonizálják, és az ENBT birtoknak számít. A Three World Empire, United Americas és egyéb szervezetek birtokolnak rajta civil kolóniákat és katonai bázisokat. A Mars kolonizációja az egyik pillére a Three World Empire megalapulásának. A Weyland Corporation szintén birtokol a bolygón területeket. A Marsnak két holdja van, a Phobos és a Deimos.

Kolóniák

Valles Colony

2032-2040 között épül. A Weyland Corp. birtokában van. Népessége 16 780 000 fő (2073 január 1-jén). Négy fő iparága van: bányászat, finomítás, könnyű és nehéz gyártás. 5 fő nyersanyaga: niobium, europium, neodymium, réz, króm

Leo Colony

2032-2040 között épül, szintén Weyland Corp. tulajdon. 22 670 000 fő él itt (2073. január 1-jei adat). A legnagyobb biztonsági szektorként ismerik (fegyverek, logikai fejlesztések és azok gyártása) és atmo létesítmény a rendszerben. 6 fő ipara: bányászat, turizmus, védelem, terraformálás, könnyű és nehéz gyártás. Négy fő nyersanyaga: cerium, nikkel, tungsten és neodymium.

Története

A 22. században az USCM tisztjeinek kötelező elvégezni az ellenséges környezetben (értsd: nem embernek való hely) zajló próbákat Camp Hannekenben, ami Valles Marinerisnél található.

2179-ben a Weyland-Yutani az idegenekkel teli USS Sulacot a Marsra hozta volna. Ezt szerencsére a USS Sephora legénysége meggátolja. Így a W-Y nem tud idegeneket szerezni, de ami még fontosabb: egy lehetséges katasztrófát sikerült megelőzni.

Előfordulás

  • Project Prometheus