FANDOM

Az USCM fontos alegysége, egyben a United States AeroSpace Force integrált része. Az MFS feladata az űrben való szállítás, légi és űrharcok végrehajtása. Három részre van osztva az elhelyezkedésük alapján: Sol (a magrendszerben), Eridani (amerikai és kínai gyarmatoknál) és Herculis (amerikai és japán gyarmatoknál, egészen a Peremvidékig).

Gyakorlatban, az MFS nagyban adminisztratív feladatokat hajt végre. Azért jön létre, hogy legyen egy fegyveres egység, ami képes leverni a lázadó embereket a gyarmatokon, már ha azok nem haladják meg egy ezred erejét. Mivel a világűr nagy és a gyarmatok között helyenként nagyok a távolságok, ezért a három MFS tevékenységi területe fedi egymást, napirenden vannak az együttműködések a feladatok elvégzése miatt. Minden MFS egy hadosztályból áll, kivéve a Sol, mert ott két hadosztály van. A hadosztályok úgy vannak kiegyensúlyozva, hogy képesek legyenek harci, támogató vagy szolgálati feladatokat ellátni, főként pedig hogy képesek legyenek orbitális ostromok végrehajtására és elég ideig kitartani a felszíni harcokban. Minden hadosztályban van egy légi egység, amit Gyarmati Tengerészgyalogos Légtér Szárnynak neveznek, ami a támogatást és a szállítást végzi.

Ezek teszik lehetővé, hogy az MFS bármekkora erőt bevessen a küldetések függvényében. Mint a tengerészgyalogság általában, az MFS is mindig készenlétben van, hogy gyorsan beavatkozzon. A Sol akár erősítést is tud nyújtani a másik két MFS-nek.

Elhelyezkedés

Marine Space Force (Naprendszer): a magrendszerben levő akciókban vetik be, illetve gyorsan tud nagyszámú erősítést vinni a másik két MSF-nek. Parancsnoksága O'Niell Station.

  • 1. Gyarmati Tengerészgyalogos Hadosztály, 1. Tengerészgyalogos Légtér Szárny, és 1. Tengerészgyalogos Dandár. Állomáshelye Camp Lejeune, NC; Camp Pendleton, CA; Kennedy ASFB, FL; O'Niell Station, Föld-Hold L4 pont és a Gateway állomás.
  • 2. és 3. Tengerészgyalogos Dandár. Állomáshely: Észak Karolina, Florida és Trobriands (Nene 246).

Marine Space Force, Eridani: a kínai és amerikai befolyás alatt álló területeket védi. Parancsnoksága Happy Days-en, Helene 215-ön van.

  • A 3. Hadosztály és a 3. Tengerészgyalogos Légtér Szárny Kuat ASFB-on van főleg elszállásolva Surier 430-on (Delta Pavonis IV), kisebb amerikai egységek állomásoznak Thetis (20 Reticuli) és Solomans (Alpha Caeli V-b h) közti távolságokban.

Marine Space Force, Herculis: parancsnoksága Chinook 91 GSO station, ami Georgia 525 felett van (70 Ophiuchi A V).

  • A 4. Gyarmati Tengerészgyalogos Hadosztály, 4. Tengerészgyalogos Légtér Szárny és 4. Gyarmati Tengerészgyalogos Dandár a körzetben vannak elszállásolva a kolóniákon. A legnagyobb ellátó egység az 1. Gyarmati Támogató Egység szállása Tithonis Mountain-on van Bernice 378-on (Mu Herculis A III).

5. (tartalékos) Hadosztály és a mellékelt Tartalékos Légtér Szárny Amerika és Panama környékén állomásozik. Aurore 510-en két tartalékos dandár van még, amik ehhez az egységekhez tartoznak.

Előfordulás