Advertisement

Fejvadászként ügyködő nő. Nem egy komoly bűnözőt ad a hatóságok kezére, hírnevet szerez magának, a rendfenntartók és büntetés végrehajtásban dolgozók jól ismerik. A fejvadászkodás annyira leköti, hogy nincs magánélete, barátai se, nem mintha annyira szeretett volna másokkal beszélni, vagy társaságokba járni. Számtalan alkalommal kapta már meg a depresszív jelzőt. Madison egyszerűen nem érti, hogy egyesek hogy lehetnek boldogok, mikor semmi okuk rá.

2175-ben egy tartós társat szerez magának Jex, a szintetikus képében, aki segít neki nem megőrülni. Mivel volt egy magas beosztású barátja a Hyperdyne Systemsnél, így csináltat magának egy hímnemű, okostojás, poénos szintetikust, ami egy vagyonba kerül, de Mad számára a pénz nem akadály. Jex az egyetlen barátja, aki képes megnevettetni és amikor kéri, akkor csendben marad. Persze nem felejti el, hogy társa szintetikus, nem alakít ki vele romantikus kapcsolatot.

Jókor jó helyen

2179-ben (június 26 és július 6 között) a Tartarus nevű börtönhajón van, hogy meglátogassa barátnőjét, a büntetését töltő Jewel Vargast, a B3-as látogatóhelyiségben beszélgetnek pár percig, mikor két, belső robbanás rázza meg a hajót. Az egyik őr felkeresi a fejvadászt (akiről tudták, hogy itt van, hiszen saját nevével jelentkezett be és nem fiktívvel) és az igazgató, Jaffrey Wallingford elé kíséri. Eszerint két elítélt, Enzo Jaeger és Jack Bates megszöktek, robbanóanyagot helyeztek el azon szinteken, ahonnan a hajó fegyveres cirkálói elstartolhatnának, így a lopott leszállóegységet csak késve veheti üldözőbe két börtöntiszt, akik szintén leszállóegységgel repülnek. Mivel időhátrányban vannak és a gépeken nincs olyan eszköz, amivel nyomon követhetnék, vagy felkutathatnák a szökevényeket, így elveszítik a két jómadarat.

Mad 25 millióért vállalja a feladatot, a felét előre kéri, a másik felét a munka végeztével, az ár nem alku tárgya. Az igazgató belemegy, hiszen nincs más választása. A Viper nevű hajójával Voss órák alatt eléri azt a helyet, ahová a szökevények mentek: az Acheronra. A fejvadász jó jelnek veszi, hogy a kolónia néma, ezek szerint a két pszichopata még nem érte el a helyet, máskülönben csak szóltak volna a telepről. Miközben beöltöznek, Jex elmondja mit kell tudni a két célpontról. Voss pár gránátot, egy kést, egy elektromos boxert, egy .357-es Magnumot (Smith & Wesson), egy rövid csövű sörétest és egy .40-es Glockot vesz magához.

Szörnyek harca

Erős szélben és esőben érik el a kolóniát, ami kihaltnak látszik. Madison volt már hasonló esetben, mikor egy embert üldözött egy bányatelepen, de ott legalább voltak munkagépektől származó hangok, itt még ez sincs. Jex megjegyzi, hogy telepesek bizonyára valami elől bezárkóztak valahova. Egy garázsba mennek be, aminek ajtaja nyitva (rázáródva egy alatta parkoló Daihotai Tractorra), itt lelnek rá a két célpontra, akikre azonnal tüzet nyitnak. A rabok fedezékbe vonulnak, onnan tüzelnek, ezért Jex és Mad kettéválik, hogy bekerítsék őket.

Egy férfi hang a hangszórón át figyelmezteti őket, hogy inkább máshol rendezzék el a nézeteltéréseiket, mert itt nem biztonságos. A fejvadász nem érti mit jelentsen ez, ahogy azt se, hogy Jex szerint nincsenek egyedül. A szintetikus tüzet nyit valamire, ami a sötétben lopakodott. A nő azonnal társa felé rohan, így látja mire lőtt: egy magas, kitinpáncélos fekete szörnyre. A nő sörétesével és Glockjával lőne, de nem fejezi be a mozdulatot, visszacsúsztatja tokjába a fegyvereket és gránátot dob el. A robbanás megzavarja a lényt, ami ettől függetlenül előre vetődik és elkapja a szintetikus jobb bokáját.

A fejvadász újabb gránátot dobna, de az eddig ignorált különös hang a feje fölül jön. A hang forrása, Bates az idegen testén landol, ami hasztalanul próbálta elhajítani felé a szintetikust. Jex jobb lába hiányzik, de még "él". A Bates szörny (egy vörös, csonttaréjos gorillaszerűség) kegyetlenül püfölni kezdi új áldozatát, aminek karmos kezében ott az android lába. Voss felszedi társát és elhátrál a két bestia közeléből, úgy érzi, mintha egy rémálomban lenne, ahol alig tud mozogni, míg a bestiák villámgyorsak. Ahogy ezt megteszi, az előtántorgó Jaegert pillantja meg, a Glockkal ellövi bal térdkalácsát, így a férfi sikoltva a földre zuhan. A nő kirúgja a fegyenc kezéből a pisztolyát, majd az arcába néz, hogy tudatosuljon benne: egy nő intézte el (Voss imádja ezt a pillanatot, mikor áldozata rájönnek ki intézte el). Jaeger felismeri a híres fejvadászt, akinek válaszol kérdésére, miszerint hol van Bates.

A két szörny harca elnémul, Jack ténfereg elő, testén karmolásnyomok, látszólag nem érti mi történt. Voss verbálisan inzultálja, Enzo meg hiába próbálja nyugtatni barátját, annak agyát újra elönti a vörös köd. Voss alig tudja felfogni, hogy az előtte lévő férfi pillanatok alatt valami szörnyé változik, a S&W-ből leadott lövés nem lassítja le, ám eldördül egy másik fegyver is, egy 12-es Mossberg, ami lerobbantja Bates fél fejét. Mad Enzo felé fordul, akinél ott a puska. A férfi elakarja hagyni a holdat, reméli, hogy jó alkupozícióban van, hiszen megmentette a fejvadász életét, feláldozta az egyetlen barátját. Csakhogy Voss soha nem tervezte, hogy élve fogja el a célpontokat, vele nem lehet tárgyalni, felemeli a fegyverét és jobb szem fölött lövi Jaegert.

Mad a hátára kapja Jexet, illetve felszedi a lábat. Így hagyja el a kolóniát, miközben a két célpontnak az ujjait tartja magánál (az egy-egy ujjról majd DNS és ujjlenyomatot vesznek, ami bizonyítja kiktől származik), ami elég bizonyíték lesz a sikeres munka igazolásához. A nőt nem érdekli, hogy időközben az alienek utat találtak a telepes túlélők terméhez. Egy női hang kéri őket, hogy hozzanak segítséget, de Voss úgy ítéli meg, hogy ez nem az ő gondjuk. A női hang sikoltásba fullad, ahogy vele is végeznek a szörnyetegek.

Felszerelés

  • Gránátok
  • .40-es Glock
  • Elektromos boxer

Előfordulás

Advertisement