FANDOM

Amerikai gyártmányú pisztolycsalád, ami 9 mm-es lőszert használ. Az USCM egyik alap fegyvere. A típuscsalád a 200 évvel ezelőtti Colt M1911 fejlesztett változata.

Leírás

A munkaszerkezet műanyag alkatrészből és acélötvözetből készül. A külső burkolat könnyűsúlyú ötvözetekből van. A fegyver súlya 12 lőszer/tárral együtt 0,95 kg-ot nyom. A xenomorphok többségénél és predatorok ellen hatástalan a fegyver.

Az USCM egyik alapfegyvere, amit a EÜ katonák és szintetikusok viselnek. A Weyland-Yutani PMC is használja ezt a fegyvert más PMC-khez hasonlóan. A pisztoly mivel hatástalan az alienek többségénél, ezért az M4A3-at mint egy utolsó lehetőségként szokták használni ha nincsen más. Az M4A4 lesz majd csak az a pisztoly, ami kétség kívül a fegyvercsalád legjobbja, AP lőszerrel könnyedén kiiktat egy praetoriant is.

A hatótáv 50 m (eddig effektív), de maximum 1500 m-ig lehet vele lőni. A cső hossza 12,7 cm, maga az egész fegyver 21,6 cm hosszú. A lövedékek 282 métert tesznek meg egyetlen másodperc alatt.

Lőszerek

9mm-es lövedék: 8,2 g-os 9mm-es lövedék, ami a fegyver alap tölténye. Nagyon gyenge páncéltörő hatása van még közelről is.

M901: Az előző lőszer leváltását szolgálja. Kiskaliberű és fémmagú, ami egy nagy ütközésű gyantagolyóban van, ez becsapódáskor széttörik, hogy a fémmag a testbe hatoljon.

Variánsok

Galéria

Előfordulás