FANDOM

Az OWLF századosa, aki a New-York-i incidens után azt a feladatot kapja, hogy a hadseregből válogatott katonákat képezze elit predator ölő harcosokká. Fél év telik el, a katonák megtanulnak egy-egy nyelvet, ahol a yautják feltűnnének. A vadászok nem jönnek a Földre, az alakulat katonáit terrorelhárításra képzik, aztán eljön 1990 márciusa, mikor jön az utasítás: irány Szibéria.

Éles akcióban

Egy yautja hajó zuhant le Szibériában, az amerikai kormány pedig meg akarja szerezni, de ha ez nem menne, akkor a ruszkikat kell ugyanebben meggátolniuk. A bevetésre készülő különítmény 7 főből áll, a vezér Homer Phillips tábornok, rangban őt követi Lynch, majd négy közlegény és végül Schaefer nyomozó (őt akarata ellenére idehozták). A százados nem is sejti, hogy a nyomozó min van már túl, hogy saját kezűleg megölt egy predatort és New York utcáin egy kisebb háborút vezényelt ellenük. Csupán annyit tud, hogy a férfinak már volt dolga vadászokkal és értékes tanácsadónak bizonyulna a bevetésen.

Az eligazítás után Lynch megmondja a nyomozónak, hogy ne legyen útban és majd ők teszik a dolgukat. Persze Schaefer sem marad adós, már így is felhúzta az alakulat több tagját, a századossal sem kivételez (bár ő leplezi a mérgét). Egy átalakított B-2-esből ugranak ki Aszjima földjére az éj leple alatt. A földet érés után a századosnak le kell fognia Lassent, mert már nekimenne a nyomozónak a beszólásai miatt.

Fél év képzés a semmiért

Az akció a későbbiekben felborul, ugyan elérnek egy szivattyúállomást, de a predatorok már elintézték az itt lévő munkásokat. Ez még nem is lenne gond, de egy frissen kiért orosz szakasz elfogja őket. Az amerikaiak kiszabadulnak a fogságból, Lynch belefut a Schaefer-Ligacseva párosba. A nő maga elé rántja a nyomozót, majd futásnak ered, Schaefer meg utána. A zavart százados nem tudja, hogy most akkor a nyomozó ellenség, vagy velük van, inkább nem lő.

Az OWLF emberei rövid tűzharcba keverednek az őröket megsegítő többi orosszal, majd a felszerelésük csütörtököt mond a hidegben. Újabb fogság jön, de megint kiszabadulnak, ezúttal véglegesen és Schaefer (illetve a vele lévő Ligacseva hadnagy) nyomába erednek, hogy megállítsák a predatorok megölésében, hiszen akkor a hajó itt maradna az oroszoknak, akik már háborúval fenyegetőznek ha az amerikaiak szerzik meg a hajót.

Az amerikaiak kiérnek a hajóhoz, ahogy egy újabb orosz szakasz is. A hajó senkié sem lesz, hiszen Ligacseva tesz róla, hogy a felszálló hajó az égben darabokra robbanjon. A szibériai incidenst mindkét szuperhatalom titokban tartja, az OWLF emberei sértetlenül térnek vissza az államokba.

Felszerelés

Előfordulás