FANDOM

A Parti Őrség tagja a 2190-es években. A Dutton hajón szolgál zászlósként Barton kapitány alatt. Lyle nevéhez köthető, hogy egy szondát sikeresen tönkretesz, nem kis szidalmat kapva a felettesektől.

Utolsó út

2192-ben egy hajó roncshoz indulnak, hogy megsemmisítsék mielőtt becsapódna a Földbe. Lyle mélázik azon, hogy mi lenne, ha egy vagyon van a gépen, amit megszerezhetnének (parancsnoka persze leszólja, hiszen úgyse történne ilyen, mert a kék doboz rögzítené). A roncsban a beküldött szonda sav marta nyomokat, hullákat és egy vérrel írt mondatot talál (ÖLJETEK MEG MINKET!), illetve mozgást észlel, amiről kiderül, hogy csak egy robottól jön. Ez egy kísértethajó, ahol valami kimondhatatlan tragédia történt.

A szonda letölti a hajó memóriáját, illetve felhelyezi a töltetet, de visszafele jövet a kép kimegy. Lyle így is visszairányítja a gépet, csakhogy mintha valami lenne azon. Egy fekete kitinpáncélos horror ül a szondán, ami bekerül a Duttonba. Az Őrség rémült emberei megpróbálják kiszippantani a zsilipen, de nem jön össze, az alien rátámad a férfiakra, áttörve a falakat.

A két ember nem repül ki az űrbe, mert nem elég nagy a lyuk, illetve a székükbe vannak csatolva. Az egyre gyorsabban fogyó levegő nagy gondot okoz, a nyomáskülönbség miatt Lyle dobhártyája megreped. Az alien a szekunder nyelvével meglékeli a zászlós fejét, a halott férfi teste lenyomja azokat a gombokat, ami a Duttont a roncsnak viszi és az ütközés során aktiválódik a roncsra tett bomba. A robbanást csak a kék doboz vészeli át.

Előfordulás